Κατά 25% μειώθηκαν οι πωλήσεις της Gucci το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας τελικά χειρότερη πορεία από ότι περίμεναν οι αναλυτές (24%).

Και όλα αυτά καθώς οι προσπάθειες για την αναζωογόνηση του μεγαλύτερου εμπορικού σήματος της Kering SA, απέτυχαν και πάλι να δώσουν οποιοδήποτε σημάδι ανάκαμψης.

Η σημασία της Gucci

Η Kering, στην οποία ανήκουν επίσης οι Yves Saint Laurent, Bottega Veneta και Balenciaga, λαμβάνει πάνω από το 60% των κερδών της από τον ιταλικό οίκο Gucci, καθιστώντας την ανάκαμψή του να έχει ζωτική σημασία για τον γαλλικό όμιλο. Η εταιρεία, η οποία ελέγχεται από την οικογένεια του δισεκατομμυριούχου Pinault, επέλεξε τον περασμένο μήνα τον Demna Gvasalia – γνωστό ως Demna – για να γίνει ο επόμενος σχεδιαστής της Gucci.

Ο Demna πέρασε μια δεκαετία ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Balenciaga, επιβλέποντας την ισχυρή ανάπτυξη με εμφανίσεις που τράβηξαν την προσοχή, όπως τα αθλητικά παπούτσια Triple S, αναγνωρίσιμα από το υπερβολικό τους μέγεθος. Αλλά η Gucci είναι μια πολύ μεγαλύτερη μάρκα και η μετάβαση σε νέο σχεδιαστή για δεύτερη φορά μέσα σε περίπου δύο χρόνια σημαίνει ότι οποιαδήποτε αλλαγή θα πάρει χρόνο.

Σύμφωνα με το Bloomberg, «ο Demna είναι μέρος της ομάδας, εργάζεται ήδη με τις ομάδες της Gucci», δήλωσε η οικονομική διευθύντρια Armelle Poulou σε πρόσφατη ενημέρωση της αγοράς, αρνούμενη ωστόσο να επιβεβαιώσει πότε θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή για την εταιρεία.
Οι μετοχές της Kering έχουν υποχωρήσει κατά 50% τον τελευταίο χρόνο, μια χειρότερη επίδοση από τους ανταγωνιστές Richemont, Hermes και LVMH.

Τον περασμένο Μάρτιο, ο Demna κλήθηκε να αποδείξει στον κόσμο της μόδας πως ήταν η σωστή επιλογή ως νέος επικεφαλής σχεδιαστή του οίκου Gucci

Προβλήματα σε όλη την πολυτέλεια

Πέρα από τα εσωτερικά προβλήματα της Kering, η ευρύτερη αγορά πολυτελείας έχει κολλήσει σε μια περίοδο αδύναμης ανάπτυξης που οφείλεται εν μέρει στους Κινέζους αγοραστές που περιορίζουν τις αγορές τους. Οι δασμοί των ΗΠΑ και ο κλιμακούμενος εμπορικός πόλεμος έχουν σκοτεινιάσει περαιτέρω τις προοπτικές του κλάδου.

Η Kering έχει «τη δυνατότητα να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους της μέσω αυξήσεων των τιμών» στις ΗΠΑ, συμπλήρωσε η Poulou, προσθέτοντας ότι ο όμιλος εξακολουθεί να αναλύει τις αρχικές ανακοινώσεις για τους δασμούς.

Ακόμη και οι πιο ανθεκτικοί όμιλοι πολυτελείας, όπως η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE και η Hermès International SCA, ανακοίνωσαν πρόσφατα απογοητευτικά αποτελέσματα. Συνολικά, οι πωλήσεις της Kering μειώθηκαν κατά 14% το πρώτο τρίμηνο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή