Με το πρώτο του κατάστημα επί ιταλικού εδάφους, το brand Pink Woman εγκαινίασε το πρόγραμμα εξωστρέφειάς του σε όμορες αγορές, την ίδια στιγμή που ο μητρικός όμιλος Intrafashion, σημειώνει ρεκόρ τζίρου στην ιστορία του.

Η πρόκληση του 2025

O όμιλος παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή τις γεωπολιτικές και οικονομικές αλλαγές που εξελίσσονται, τόσο για τον πλανήτη, όσο και για την χώρα, εστιάζοντας στο κλίμα αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με την θέση υπό αμφισβήτηση σειράς παραμέτρων που επηρεάζουν τόσο το μοντέλο λειτουργίας, όσο και την κατανάλωση.

Η Intrafashion «βλέπει» την περαιτέρω αύξηση των ολιγοπωλιακών τάσεων στον εγχώριο κλάδο ένδυσης, ενισχυμένη και από την επιθετική πολιτική ανάπτυξης πολυεθνικών εταιρειών, η οποία σε συνδυασμό με την καταναλωτική ευαισθησία στην βέλτιστη σχέση
ποιότητας/τιμής και τα αυξημένα κόστη παραγωγής και λειτουργίας, καθιστούν το 2025 μία πραγματική πρόκληση.

Στο πλαίσιο αυτό, τα δεδομένα του πρώτου τετραμήνου του 2025, υποχρεώνουν σε πολύ συντηρητικές κατευθύνσεις χαμηλά μονοψήφιων αυξήσεων.

Pink

Το κατάστημα Pink Woman στο Taranto

Το βήμα στην Ιταλία

Το περιβάλλον αυτό δεν εμπόδισε τη διοίκηση του ομίλου Intrafashion με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή, να εκπονήσει και να ξεκινήσει να υλοποιεί ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα, που αφορά την είσοδο κι επέκταση του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, το βήμα αυτό ήταν απόλυτα φυσικό για την ελληνική αλυσίδα ένδυσης με τις συλλογές που απευθύνονται στο γυναικείο πληθυσμό νοτίων χωρών, όπου κυριαρχεί το μεσογειακό κλίμα.

Με αυτήν την προοπτική, ο όμιλος στοχεύει να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη της αλυσίδας στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας και διεθνοποίησης του σήματος Pink Woman, με παράλληλη οργανική ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά.

Ήδη το πρώτο σημείο άνοιξε τις πόρτες του στις 15 Απριλίου στην πρωτεύουσα της Απουλίας, Taranto.

Aναφορικά με την Ελλάδα το δίκτυο υπερβαίνει τα 115 καταστήματα  κατά την διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του έτους, ενώ ηη εταιρεία υλοποίησε 2 νέα στρατηγικά ανοίγματα, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης και στην αγορά της Λάρισας (Ρούσβελτ & Κούμα).

Ρεκόρ τζίρου

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στο ΓΕΜΗ, η χρήση 2024 παρουσίασε σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών έναντι του 2023 (+16.6%), η οποία οδήγησε και σε βελτίωση των μεριδίων αγοράς του brand Pink Woman.

Η αύξηση αυτή του κύκλου εργασιών, έρχεται μετά από δύο συνεχείς χρονιές αξιοσημείωτων αυξήσεων: +12,9% (2023/2022) και +28,8% (2022/2021), κάτι που ισοδυναμεί με προοδευτική αύξηση πωλήσεων μεταξύ 2021 και 2024 της τάξης του +69,5%.

Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση +38,0%, ήτοι +1,5 εκ ευρώ έναντι του 2023, η οποία στηρίχθηκε και φέτος σε δύο στρατηγικούς πυλώνες:

α) Τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά +5,8 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 43,5% το 2023, σε 49,2% το 2024.
β) Την ελεγχόμενη αύξηση -στα πλαίσια της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στην διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών καταστημάτων. Pink Woman

Σημειώνεται πως η σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους ήταν το συνδυαστικό αποτέλεσμα καλύτερων αγορών, περαιτέρω εξορθολογισμού των παρεχόμενων προς τις καταναλώτριες εκπτώσεων, αλλά και της στρατηγικής ανάπτυξης εταιρικών καταστημάτων με παράλληλη διατήρηση (ή και μικρή μείωση) των καταστημάτων που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchise).

Η εταιρεία παρουσιάζει εξαιρετική κεφαλαιακή διάρθρωση, με την καθαρή της θέση να διαμορφώνεται στα 11,09 εκατ. ευρώ. Έχει αρνητικό καθαρό δανεισμό, καθώς τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπερνούν τον τραπεζικό δανεισμό κατά +1,9 εκατ. ευρώ.

Με νέα δομή ο όμιλος

Το προηγούμενο χρονικό διάστημα, εξάλλου, στον Όμιλο Συμμετοχών DKM8–Capital, συμφερόντων Δημήτρη Ματεμτζή, εντάχθηκαν οι εταιρείες Intrafashion Group S.A. και Intraccessories Group S.A., μέσω των οποίων αναπτύσσεται στρατηγικά το επιχειρηματικό του αποτύπωμα στο χώρο της λιανικής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.

Ο όμιλος Intrafashion. Με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και Logistics Centre στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από  600 άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τη  Δημιουργία – Σχεδιασμό  καταλήγοντας στην τελική καταναλώτρια, αποκλειστικά μέσω του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων της χώρας .

Επιπλέον  στο πλαίσιο διαρκών επενδύσεων, έχει αναλάβει την αποκλειστική ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων των brands Terranova και Calliope του ιταλικού Ομίλου ένδυσης Teddy για σειρά γεωγραφικών ζωνών της ελληνικής αγοράς.

Ενώ πρόσφατα εντάχθηκε και ο όμιλος Intraccessories ως ο δεύτερος στρατηγικός βραχίονας της DKM8–Capital, με αντικείμενο την ανάπτυξη δραστηριοτήτων στους τομείς κοσμημάτων, γυαλιών και αξεσουάρ μόδας. Η πρώτη μεγάλη του συνεργασία είναι η αποκλειστική αντιπροσώπευση του ισπανικού brand Miramira στην Ελλάδα, με στόχο την ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις