
Με το πρώτο του κατάστημα επί ιταλικού εδάφους, το brand Pink Woman εγκαινίασε το πρόγραμμα εξωστρέφειάς του σε όμορες αγορές, την ίδια στιγμή που ο μητρικός όμιλος Intrafashion, σημειώνει ρεκόρ τζίρου στην ιστορία του.
Η πρόκληση του 2025
O όμιλος παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή τις γεωπολιτικές και οικονομικές αλλαγές που εξελίσσονται, τόσο για τον πλανήτη, όσο και για την χώρα, εστιάζοντας στο κλίμα αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με την θέση υπό αμφισβήτηση σειράς παραμέτρων που επηρεάζουν τόσο το μοντέλο λειτουργίας, όσο και την κατανάλωση.
Η Intrafashion «βλέπει» την περαιτέρω αύξηση των ολιγοπωλιακών τάσεων στον εγχώριο κλάδο ένδυσης, ενισχυμένη και από την επιθετική πολιτική ανάπτυξης πολυεθνικών εταιρειών, η οποία σε συνδυασμό με την καταναλωτική ευαισθησία στην βέλτιστη σχέση
ποιότητας/τιμής και τα αυξημένα κόστη παραγωγής και λειτουργίας, καθιστούν το 2025 μία πραγματική πρόκληση.
Στο πλαίσιο αυτό, τα δεδομένα του πρώτου τετραμήνου του 2025, υποχρεώνουν σε πολύ συντηρητικές κατευθύνσεις χαμηλά μονοψήφιων αυξήσεων.

Το κατάστημα Pink Woman στο Taranto
Το βήμα στην Ιταλία
Το περιβάλλον αυτό δεν εμπόδισε τη διοίκηση του ομίλου Intrafashion με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή, να εκπονήσει και να ξεκινήσει να υλοποιεί ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα, που αφορά την είσοδο κι επέκταση του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα.
Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, το βήμα αυτό ήταν απόλυτα φυσικό για την ελληνική αλυσίδα ένδυσης με τις συλλογές που απευθύνονται στο γυναικείο πληθυσμό νοτίων χωρών, όπου κυριαρχεί το μεσογειακό κλίμα.
Με αυτήν την προοπτική, ο όμιλος στοχεύει να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη της αλυσίδας στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας και διεθνοποίησης του σήματος Pink Woman, με παράλληλη οργανική ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά.
Ήδη το πρώτο σημείο άνοιξε τις πόρτες του στις 15 Απριλίου στην πρωτεύουσα της Απουλίας, Taranto.
Aναφορικά με την Ελλάδα το δίκτυο υπερβαίνει τα 115 καταστήματα κατά την διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του έτους, ενώ ηη εταιρεία υλοποίησε 2 νέα στρατηγικά ανοίγματα, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης και στην αγορά της Λάρισας (Ρούσβελτ & Κούμα).
Ρεκόρ τζίρου
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στο ΓΕΜΗ, η χρήση 2024 παρουσίασε σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών έναντι του 2023 (+16.6%), η οποία οδήγησε και σε βελτίωση των μεριδίων αγοράς του brand Pink Woman.
Η αύξηση αυτή του κύκλου εργασιών, έρχεται μετά από δύο συνεχείς χρονιές αξιοσημείωτων αυξήσεων: +12,9% (2023/2022) και +28,8% (2022/2021), κάτι που ισοδυναμεί με προοδευτική αύξηση πωλήσεων μεταξύ 2021 και 2024 της τάξης του +69,5%.
Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση +38,0%, ήτοι +1,5 εκ ευρώ έναντι του 2023, η οποία στηρίχθηκε και φέτος σε δύο στρατηγικούς πυλώνες:
α) Τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά +5,8 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 43,5% το 2023, σε 49,2% το 2024.
β) Την ελεγχόμενη αύξηση -στα πλαίσια της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στην διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών καταστημάτων.
Σημειώνεται πως η σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους ήταν το συνδυαστικό αποτέλεσμα καλύτερων αγορών, περαιτέρω εξορθολογισμού των παρεχόμενων προς τις καταναλώτριες εκπτώσεων, αλλά και της στρατηγικής ανάπτυξης εταιρικών καταστημάτων με παράλληλη διατήρηση (ή και μικρή μείωση) των καταστημάτων που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchise).
Η εταιρεία παρουσιάζει εξαιρετική κεφαλαιακή διάρθρωση, με την καθαρή της θέση να διαμορφώνεται στα 11,09 εκατ. ευρώ. Έχει αρνητικό καθαρό δανεισμό, καθώς τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπερνούν τον τραπεζικό δανεισμό κατά +1,9 εκατ. ευρώ.
Με νέα δομή ο όμιλος
Το προηγούμενο χρονικό διάστημα, εξάλλου, στον Όμιλο Συμμετοχών DKM8–Capital, συμφερόντων Δημήτρη Ματεμτζή, εντάχθηκαν οι εταιρείες Intrafashion Group S.A. και Intraccessories Group S.A., μέσω των οποίων αναπτύσσεται στρατηγικά το επιχειρηματικό του αποτύπωμα στο χώρο της λιανικής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.
Ο όμιλος Intrafashion. Με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και Logistics Centre στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από 600 άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τη Δημιουργία – Σχεδιασμό καταλήγοντας στην τελική καταναλώτρια, αποκλειστικά μέσω του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων της χώρας .
Επιπλέον στο πλαίσιο διαρκών επενδύσεων, έχει αναλάβει την αποκλειστική ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων των brands Terranova και Calliope του ιταλικού Ομίλου ένδυσης Teddy για σειρά γεωγραφικών ζωνών της ελληνικής αγοράς.
Ενώ πρόσφατα εντάχθηκε και ο όμιλος Intraccessories ως ο δεύτερος στρατηγικός βραχίονας της DKM8–Capital, με αντικείμενο την ανάπτυξη δραστηριοτήτων στους τομείς κοσμημάτων, γυαλιών και αξεσουάρ μόδας. Η πρώτη μεγάλη του συνεργασία είναι η αποκλειστική αντιπροσώπευση του ισπανικού brand Miramira στην Ελλάδα, με στόχο την ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων.


Latest News

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή