Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Λανσαρίσματα και νέες τάσεις έρχονται κατά τις ημέρες του Dry January - Εντείνεται ο ανταγωνισμός για Diageo, Αθηναϊκή και κολοσσούς της αγοράς
Zalpha, Millennials και Gen X περνούν από τη μια εμμονή στην άλλη - Γιατί αφήνουν τη Shein και «πιάνουν» το Vinted
Κολοσσοί της αγοράς στρέφουν συνειδητά το ενδιαφέρον τους και σε άλλους τομείς - Τι επιλέγουν Zara, Louis Vuitton, Prada
Η επιτυχία του παίκτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, επισκίασε τις επιδόσεις του στη Γερμανία
Τι θα σημαίνει για την αγορά πολυτελείας η συμφωνία Prada με Versace - Γιατί «κόπηκε» η συμφωνία με την Tapestry και την Coach
Ισραηλινοί, Κινέζοι και Σαουδάραβες αγόρασαν προϊόντα από Sephora, Zara, H&M στην Ερμού - «Κλειδί» η εξυπηρέτησή τους από πολύγλωσσο προσωπικό
Εάν λάβει την έγκριση, η Shein σκοπεύει να εισαχθεί στο Λονδίνο το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την IPO να ολοκληρώνεται και πριν το Πάσχα
Ο ίδιος ο CEO της Inditex, Óscar García Maceiras, επιβεβαίωσε ότι η επένδυση της Zara στα cafe εμπλουτίζει την αγοραστική εμπειρία
Μετά την Kiko Milano, μάρκες όπως οι Gisou, Medik8, Merit, IGK και One/Size θέλουν να πρωταγωνιστήσουν στα επόμενα mega deals - Μπορούν;
Η Alibaba επιδιώκει να επεκτείνει το διεθνές αποτύπωμά της για να αντισταθμίσει την πιο αργή ανάπτυξη του e-commerce στην Κίνα
Οι επικεφαλής τους -Μπρίαν Ντάφυ, Σελένα Γκόμεζ, Μίκαελ Κλίγκερ, Γκαμπ Γουόλερ- αναδείχθηκαν οι καλύτεροι ηγέτες επιχειρήσεων
Η Walmart πουλά τη δική της Birkin-style τσάντα για μόλις 78 δολάρια, ανάλογα με το μέγεθος και το χρώμα
Tο TikTok Shop συνεχίζει να αναπτύσσεται, οι μάρκες ομορφιάς εντάσσονται σιγά-σιγά στην αγορά που έχει δημιουργήσει
Στα Sephora δίνεται συνέχεια στην τάση του skincare που κατέκλυσε τα social media την προηγούμενη χρονιά
Φέτος τα Χριστούγεννα, οι λάτρεις της σοκολάτας τρελαίνονται με τη Dubai Chocolate - Μπορεί όμως οποιοσδήποτε να χρησιμοποιεί τον όρο «σοκολάτα Ντουμπάι» για τα προϊόντα του;
Ο πολυαναμενόμενος Bloomberg Billionaires Index περιλαμβάνει τους 500 δισεκατομμυριούχους της χρονιάς - Οι νικητές και οι ηττημένοι κροίσοι
Από τη Μπιγιονσέ και τη Dubai Chocolate, μέχρι τα ανθρωποειδή της Tesla, τα trends του 2024 θα μείνουν αξέχαστα
Αναμένεται η επαναδιατύπωση – κωδικοποίηση του καταστατικού, μετά την αλλαγή της MED ΑΒΕΕ σε ONYX ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΕ
«Αν χρησιμοποιήσουν όλοι την ΑΙ με τον ίδιο τρόπο, τότε όλα θα βγουν το ίδιο», είπε. «Αντιθέτως μπορούν να την αξιοποιήσουν ως κατευθυντήρια γραμμή», υπογράμμισε ο Choo
Πώς διαμορφώνεται η αγοραστική εμπειρία στα φυσικά εκπτωτικά καταστήματα - Ο αέναος ανταγωνισμός με το e-commerce
Το βασιλικό ένταλμα ήταν ένα «είδος σφραγίδας έγκρισης», το οποίο θεωρείται ότι αποφέρει σημαντικά οφέλη στη βρετανική οικονομία
Μείωση ζήτησης και απώλεια κερδοφορίας για LVMH, Kering, L' Oreal - Επανέρχεται η αγορά στην πραγματικότητα, εκτιμούν αναλυτές
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433