![Hermès: Μια τσάντα μπορεί να τα αλλάξει όλα – Από την Kelly στη Birkin](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/Birkin.jpeg)
Η τσάντα που απογείωσε τον Hermès - Από την Kelly στη Birkin
Γιατί βασικά οχήματα για την εκτόξευση εσόδων και μετοχών της Hermès, παραμένουν οι πολυπόθητες τσάντες Kelly και Birkin
Γιατί βασικά οχήματα για την εκτόξευση εσόδων και μετοχών της Hermès, παραμένουν οι πολυπόθητες τσάντες Kelly και Birkin
Τα απογοητευτικά αποτελέσματα των Big 4 της ομορφιάς, η κόπωση των καταναλωτών και η ανάκαμψη που... αναζητείται
Ο όμιλος Ferrero προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις κεφαλαίου ύψους 811 εκατ. ευρώ κατά την οικονομική χρήση 2022-2023
Ποια είναι τα σχέδια ανάκτησης κερδοφορίας για την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο - Τα brands της Shiseido
Η επιβράδυνση των πωλήσεών της, δεν τη φόβισαν - Η L’Oréal συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο - Ο κλάδος Luxe
Πώς από το boom της δεκαετίας του '90, φτάσαμε να μιλάμε για ένα «φαινόμενο» που έχει τη δική του οικονομία
Ιδιωτική θέλει να κάνει την Metro AG ο Κρετίνσκι - Οι επενδύσεις και το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και κατά 9% - Ανοδική και η ελληνική αγορά
Η Estée Lauder θα προχωρήσει στην πώληση brands για να ενδυναμώσει άλλες κατηγορίες προϊόντων - Τι θα κρατήσει
Οι επικεφαλής των οίκων TAG Heuer, Tiffany και Bulgari προβλέπουν άνοδο των πωλήσεων και τόνωση της πολυτέλειας
Από την κίνηση της Coca-Cola HBC με την Costa Coffee, στην επένδυση της Motor Oil στην Taresso και στην εξαγορά της Segafredo Zanetti από τη Haskos
Ποιο είναι το νέο σχέδιο του οίκου Mulberry για εξοικονόμηση δαπανών, επέκτασης στις ΗΠΑ και κατάκτησης του μεσαίου χώρους στις τσάντες
Δασμοί, αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς και πληθωρισμός, ανησυχούν τη Levi's - Σχέδια και εκτιμήσεις για το μέλλον
Άνεση, επιδόσεις και χαμηλή τιμή αποτελούν τα ατού της Skechers, έναντι brands όπως η Nike - Τι συμβαίνει σε Ελλάδα και εξωτερικό
Ο όμιλος Haskos διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του με την προσθήκη της Segafredo Zanetti και ενισχύει την παρουσία του σε λιανική και HoReCa
Η Taresso έκανε ντεμπούτο στην αγορά του καφέ το 2014 - Σύμφωνα με την ΙCAP Reports, έχει τον 2ο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης κύκλου εργασιών στις εταιρείες του κλάδου
Η Estée Lauder συνεργάζεται με την Evercore για την αναθεώρηση του χαρτοφυλακίου της - Τι συμβαίνει με το νέο διευθύνοντα σύμβουλο
Τα πλάνα ανάπτυξης της Intrafashion μετά την από κοινού διακοπή της εξαγοράς της Axel Accessories
Με μια κοινή τους ανακοίνωση, Intrafashion και Axel Accessories, έβαλαν τέλος στην 100% εξαγορά που είχε προσυμφωνηθεί τον Ιούλιο του 2024
Η Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και CEO της Navios Maritime Partners, μίλησε στο «The World Ahead 2025 – Athens Gala Dinner» του «Economist» για τις γεωπολιτικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλία
Η μηχανολόγος Shaista Asif συνίδρυσε την πλατφόρα PureHealth, που εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους υπηρεσιών υγείας
Δεν είναι γνωστός ο αριθμός των προϊόντων, σύμφωνα με την Coca-Cola Europacific Partners Belgium
Έντονο είναι το αποτύπωμα της ψηφιακής παρουσίας των brands με e-shops, αλλά και της στοχευμένης ανάπτυξης του δικτύου πωλήσεων
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433