Η πτώση και η άνοδος της Gap - Άλμα κερδοφορίας σε λίγους μήνες
Η μετοχή της βρίσκεται σε τροχιά για τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία άνοδό της από τον Νοέμβριο
Η μετοχή της βρίσκεται σε τροχιά για τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία άνοδό της από τον Νοέμβριο
Στο τιμόνι κολοσσών από νεαρή ηλικία - Πώς έφτασε στη Fendi
Η περσινή οικονομική χρονιά έκλεισε με αύξηση 14% στον κύκλο εργασιών και 28% στα κέρδη
«Ο καταναλωτής επιβραβεύει την επώνυμη μπίρα», δήλωσε ο CEΟ της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Παλιοί και νέοι παίκτες επιδίδονται σε ένα κυνήγι πωλήσεων που θυμίζει... καρδιογράφημα
Στο επίκεντρο, η χρήση του έργου των καλλιτεχνών στην εποχή της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης
Ήδη οι εταιρείες επεξεργασίας ωμού καφέ στην Ελλάδα έχουν αφομοιώσει το μεγαλύτερο μέρος των ανατιμήσεων
Νέο ρεκόρ deals προβλέπουν οι αναλυτές το 2024 – Καταλύτης το Ταμείο Ανάκαμψης
Με έμφαση στη γεωργική κατάρτιση, στο αγροτικό 112 και την κωδικοποίηση θέλει να νοικοκυρέψει τον πρωτογενή τομέα
Η Prada αποφάσισε να βελτιώσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και να διατηρήσει την ισχυρή ανάπτυξή της στην Ασία - Ερωτηματικό για εξαγορές
Επιστρέφει ο ΦΠΑ στο 24%; - Το κρίσιμο ραντεβού με το Υπουργείο Οικονομικών
Η δημιουργία της Symbeeosis, το πάγωμα των ξενοδοχείων ευεξίας και το πέρασμα στις ΑΠΕ με την συμμετοχή του στην Energy Storage Technologies
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays
Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο και το Notos com, το ενδιαφέρον εστιάζεται μεταξύ Ερμού και Σταδίου - Κομβικός ο ρόλος των ακινήτων και των ξενοδοχείων
Περίπου το 50% των πωλήσεων της Kering προέρχεται από την Gucci, πράγμα που σημαίνει ότι όταν η μάρκα τα πηγαίνει άσχημα, αναπόφευκτα η εταιρεία ακολουθεί
Η εταιρεία αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για ολόκληρο το έτος 2024 μεταξύ 2,14 και 2,24 δολαρίων, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη από 2,08 έως 2,23 δολάρια
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Γιατί ενδιαφέρονται τόσοι πολλοί για την εταιρεία του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του ομίλου LVMH
Από το πείραμα της Κίνας πριν από 25 χρόνια, στο pork latte και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - Η Starbucks στρέφει το ενδιαφέρον της μακριά από τις ΗΠΑ
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Γιατί ο κολοσσός της λιανικής αποφάσισε να κλείσει τις 51 κλινικές Walmart Health - Διατηρεί τα φαρμακεία και τα οπτικά της
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433