
H Sephora απογειώνεται, η Ulta ακόμη προσπαθεί - Τι συμβαίνει με την εκλεκτή αλυσίδα του Μπάφετ
Η Ulta θα βασιστεί στην ψηφιακή εμπειρία και την omnichannel στρατηγική για να κερδίσει την προτίμηση των «Sephora tweens»
Η Ulta θα βασιστεί στην ψηφιακή εμπειρία και την omnichannel στρατηγική για να κερδίσει την προτίμηση των «Sephora tweens»
Ετήσια αύξηση 13,1% εμφάνισαν τα αρώματα το 2023 στην ελληνική αγορά
Τα γκουρμέ σνακ της Gen Z αποτελούν το νέο «φαινόμενο του κραγιόν» - Πώς φτάσαμε στη νέα μανία των hauls
Με τη σεζόν του NBA να ξεκινά στις 22 Οκτωβρίου, η Foot Locker ετοιμάζεται για δυναμικό comeback
Η Μουστάκας διατηρεί σταθερές συνεργασίες με Lego Group, Lego Stores και άλλα brands - Η είσοδος στη Wolt
Αλλαγή σελίδας για Cosmos Sport το 2023 με διεύρυνση δικτύου και omnichannel στρατηγική
Τα σχέδια της οικογένειας Ονέν είναι φιλόδοξα, ωστόσο οι δείκτες της Dardanel Greece κινούνται χαμηλά
Το Halloween έχει το δικό του «ελληνικό» αποτύπωμα - Οι κινήσεις των Pepco, Jumbo και Flying Tiger
Παρά την αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών και τις νέες ενεργειακές και οικονομικές συνθήκες, η Galerie de Beauté άντεξε
Επόμενο βήμα για την MED ο αγροτουρισμός - Τι φέρνει η συγχώνευση και απορρόφηση των ΟΝΥΞ, Green Hope και Αγάνωρ
Γιατί η κοινωνική αξία είναι το παν για τη Gen Alpha - Ο αντίκτυπος της συμπεριφοράς των νέων εντός κι εκτός ίντερνετ
Περαιτέρω ανάπτυξη δικτύου και επέκταση σε αγορές της ανατολικής Ευρώπης περιλαμβάνουν τα σχέδια του Φάις για την Kiko Milano
Πέτυχε η αλλαγή σελίδας για την Καλογήρου, που από το 2017 αποτελεί θυγατρική του ομίλου Φάις
Η Adidas δεν κλίνει προς τις μάρκες υψηλής μόδας τόσο πολύ όσο οι μάρκες υψηλής μόδας κλίνουν προς εκείνη
Με τη συνιδιοκτησία που φέρνει η Owners, η εξοχική κατοικία γίνεται προσιτή στο 1/6 της τιμής
Το skincare και η ομορφιά κερδίζει τις Ελληνίδες - Πρωταγωνιστές μεγάλοι όμιλοι
Με Drunk Elephant και Sephora οι έφηβοι «ανεβοκατεβάζουν» τις πωλήσεις στην ομορφιά
Η Broadcom έβγαλε την Tesla από την λίστα των Magnificent Seven
Ποιοι είναι οι άνθρωποι που κερδίζουν τουλάχιστον 200.000 δολάρια το χρόνο στις ΗΠΑ αλλά δεν νιώθουν πλούσιοι
Για το δημογραφικό μίλησαν στον ΟΤ ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης και ο πρόεδρος του ΣΕΠΤΕΔΕ, Σίμος Λουλούμαρης
Η ιστορία έχει δείξει πως η ύφεση διαρκεί ένα με δύο χρόνια - Ευκαιρία για τη Burberry να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της
Πολλές οι προκλήσεις για τον Έλιοτ Χιλ της Nike - Θα εξελιχθεί σε ακόμη έναν μπούμερανγκ CEO;
Στόχος της Coffee Berry είναι να πληρώνεται η χρηματοδότηση από την κερδοφορία του καταστήματος
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007