Γιατί βρίσκεται ξανά στο «κόκκινο» η αγορά γιαουρτιού - Ο ανταγωνισμός μεταξύ των πρώτων
Απομακρύνονται οι δύο πρώτοι από τους υπόλοιπους παίκτες - Τι συμβαίνει με PL, επώνυμο προϊόν και εξαγωγές
Απομακρύνονται οι δύο πρώτοι από τους υπόλοιπους παίκτες - Τι συμβαίνει με PL, επώνυμο προϊόν και εξαγωγές
Ένα στα δύο γιαούρτια στην Ελλάδα παράγεται από την Κρι Κρι, ενώ κάθε χρόνο παράγει 400 εκατομμύρια μερίδες – Ποια είναι τα νέα πλάνα για τη σερραϊκή εταιρεία
Οι οίκοι μόδας και οι μεγάλοι παίκτες συγκεντρώνουν ακίνητα περιουσιακά στοιχεία, προκειμένου να στεγάσουν τις επχιειρηματικές τους δραστηριότητες
Τα ευρήματα του εργαστηρίου στις ΗΠΑ - Πώς επηρεάζεται η αγορά
Στη Wall Street, 53 από τους 56 αναλυτές συστήνουν στους πελάτες τους να αγοράσουν και ούτε ένας δεν τους προτείνει να πουλήσουν
Η κινεζική εταιρεία προσπαθεί να διαχειριστεί το υπέρογκο χρέος της, πουλώντας assets, μερίδια, συμμετοχές σε όλο τον κόσμο
Πιο κοντά στη δημιουργία ενός ισχυρού μπλοκ business software και cloud computing
Ο δισεκατομμυριούχος έχει δεσμευθεί εξάλλου δημοσίως ότι θα διοχετεύσει την περιουσία του σε φιλανθρωπίες - Οι φίλοι του έπραξαν το ίδιο χωρίς τυμπανοκρουσίες
Η εταιρεία έχει ιστορία εκατό και πλέον ετών - Τι θα καταφέρει με την αναδιάρθρωση που εγκρίθηκε πρόσφατα;
Η 50χρονη σήμερα Λεβίνσκι άφησε πίσω της το παρελθόν και μιλά πλέον εξ ονόματος κάθε αδικημένου
Η μετοχή της κατασκευάστριας τσιπ με έδρα τη Σάντα Κλάρα έχει εκτοξευθεί στα ύψη χάρη στην έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης
Από χρυσός σκόρερ του ΝΒΑ, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς εξελίχθηκε σε έναν έξυπνο επενδυτή με αξία 1 δισ. δολαρίων
H εκρηκτική διαφημιστική καμπάνια της Temu φέτος έλαβε φαραωνικές διαστάσεις στο Super Bowl
Παρά τους δύο αιώνες ιστορία, η Hermès καταγράφει ένα ιστορικό ράλι ανόδου - Ποιο είναι το μυστικό του brand;
Το σπίτι θα σπάσει όλα τα ρεκόρ με την πώλησή του
Χαρισματικός, φιλόδοξος και κοσμοπολίτης, ο François-Henri Pinault ακολουθεί σταθερά το πλάνο ανασυγκρότησης της Gucci
Τι τον οδήγησε στις αποφάσεις του για Χ, Tesla, SpaceX και πώς αυτοπροσδιορίζεται
Η τάση «φασούλι-φασούλι γεμίζει το σακούλι» γίνεται δημοφιλής στα social media
H PepsiCo σχεδίαζε ήδη από πέρυσι να επιβάλει «μέτριες» αυξήσεις τιμών στα προϊόντα της το 2024
Το παρασκήνιο της σύγκρουσης κι ένα μάθημα λογικής στην αγορά
Τα σούπερ μάρκετ προχωρούν σε δραστικά μέτρα και αποσύρουν προϊόντα που θεωρούν ακριβά
Σούπερ μάρκετ, παίκτες της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, εμβληματικά sport brands τάραξαν τα νερά του λιανεμπορίου
Οι ρωσικές «αντιγραφές» καλύπτουν τα κενά της αγοράς που άφησαν οι δυτικές μάρκες μετά την επίθεση στην Ουκρανία
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433