
Το τρικ της Hoka - Πώς «χτυπά» Nike, On, Adidas
Η Hoka κατάφερε εκτός από το τρέξιμο να εισέλθει με επιτυχία στην κατηγορία lifestyle - Τώρα «κουμπάει» και την πολυτέλεια
Η Hoka κατάφερε εκτός από το τρέξιμο να εισέλθει με επιτυχία στην κατηγορία lifestyle - Τώρα «κουμπάει» και την πολυτέλεια
Είναι το πρώτο μεγάλο εγχείρημα του διευθύνοντος συμβούλου της Louis Vuitton, Pietro Beccari - Η κρίσιμη επιλογή της Pat McGrath
Η εταιρεία αναμένει λειτουργικό περιθώριο κέρδους 14% έως 15% για το σύνολο του έτους
Την πίεση των χειρισμών Τραμπ νιώθουν παίκτες όπως οι Xiaomi, Honor, Oppo - Ποιος θα βγει τελικά χαμένος;
Η L'Oréal διπλασιάζει τις επενδύσεις της σε αρώματα με τις Jacquemus, Amouage και Borntostandout - Η απόφαση για την αμερικανική αγορά
Οι σύμβουλοι του Τραμπ είναι μανιώδεις επενδυτές στο χρηματιστήριο και παρακολουθούν τις συναλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη
Η αβεβαιότητα λόγω δασμών δυσκολεύει τους Μεξικανούς παραγωγούς να προγραμματίσουν το μέλλον για την τεκίλα
Η μείωση του εταιρικού συντελεστή των επιχειρήσεων για παραγωγή στις ΗΠΑ, μπορεί να αλλάξει την αγορά μόδας;
Από τις εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα, μέχρι τα ψηφιακά δοκιμαστήρια, οι Zara, H&M, IKEA υιοθετούν την ΑΙ για πελάτες και εργαζόμενους
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA
Πώς έχτισε τον μύθο του το 2007 - Η Goldman Sachs, το Πουέρτο Ρίκο, ο Ντόναλντ Τραμπ και η Τράπεζα Πειραιώς
Φερνάντες αντί Σουμάχερ στη Unilever - Τα αποτελέσματα, η απόσχιση του κλάδου παγωτού, οι απολύσεις και η αναδιάρθρωση που έμεινε στη μέση
Δέκα χρόνια μετά την εξαγορά της Ponant, ο Φρανσουά Πινό απέκτησε την premium Aqua Expeditions του Φραντσέσκο Γκάλι Τζούγκαρο
Εάν η στρατηγική της Walmart αποδώσει στο Πίτσμπουργκ, θα δοκιμάσει και αλλού να αξιοποιήσει εμπορικά κέντρα που υπολειτουργούν παρά την προνομιακή τους τοποθεσία
Η Ray-Ban της EssilorLuxottica σχεδιάζει να επεκτείνει την παραγωγική της ικανότητα σε πάνω από 10 εκατομμύρια τεμάχια το χρόνο μέχρι το τέλος του 2026
Όπως είχε προαναγγείλει ο CEO, Μπράιαν Νίκολ, η Starbucks θα απολύσει πάνω από 1.000 εργαζόμενους για την αναδιάρθρωση της αλυσίδας
Τι προβλέπουν οι αναλυτές για τις επόμενες κινήσεις των κορυφαίων οίκων στην πολυτέλεια
Από απλά βοηθητικά παπούτσια, τα Birkenstock αγαπήθηκαν από τους χίπις, τα σούπερ μοντέλα, το Χόλιγουντ και τον απλό καταναλωτή
Η απότομη αύξηση των τιμών των ειδών πολυτελείας τα τελευταία χρόνια έχει κοστίσει σε ορισμένες μάρκες μια βασική ομάδα πελατών - Τι κάνουν Burberry και LVMH
«Δημιουργήσαμε ένα χώρο που ανήκει σε όλους τους πολίτες», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ, Έλλη Ανδριοπούλου, στη συνέντευξή της στον ΟΤ
Τέταρτη χρονιά κερδοφορίας ρεκόρ - Τι οδήγησε την Hermès να μοιράσει τεράστια μερίσματα και μπόνους σε εργαζομένους
Η ξεχωριστή περίπτωση της μάρκας Fairlife - Η εξαγορά, η διανομή και τα εναλλακτικά προϊόντα της Coca-Cola
Η Temu μπήκε για πρώτη φορά στην αμερικανική αγορά το 2022 - Γιατί την προτιμούν καταναλωτές και έμποροι - Οι διαφορές με την Amazon
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007