
Από τη Nike και την Adidas μέχρι τα πιο μικρά brands - Το μεγάλο «χτύπημα» του Τραμπ
Η PWC εκτιμά ότι οι νέοι δασμοί του Τραμπ θα κοστίσουν στη βιομηχανία αθλητικών 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως - Η θέση παικτών όπως Nike - Adidas
Η PWC εκτιμά ότι οι νέοι δασμοί του Τραμπ θα κοστίσουν στη βιομηχανία αθλητικών 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως - Η θέση παικτών όπως Nike - Adidas
Τι θα καθορίσει το αποτέλεσμα των συνομιλιών Walmart και Target με τους προμηθευτές τους - Στο στόχαστρο, τα εμπορεύματα
Κολοσσοί της βιομηχανίας καφέ, αλυσίδες αλλά και μικρότερες εταιρείες σε όλο τον κόσμο ανεβάζουν τις τιμές στο φλιτζάνι - Η κατανάλωση στην Ελλάδα
H Notos Com διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle - Με διψήφια αύξηση έκλεισε το 2023, ακόμη και χωρίς το αμερικανικό brand
H τάση ενοποίησης στις μάρκες και τους οίκους δεν είναι σημερινή, αλλά διαρκεί δεκαετίες - Η περίπτωση Prada - Versace
Πώς τα περίφημα «τέσσερα Cs» και οι αλλαγές των συνηθειών των νέων της Gen Z επηρεάζουν τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών
Πίσω από την πρώτη πενταώροφη μπουτίκ της Vakko στο Κολωνάκι, βρίσκεται ο τουρκικός όμιλος που δραστηριοποιείται και στον τουρισμό
Τι συμβαίνει σε μια μάρκα πολυτελείας πολλών δισ. δολαρίων όταν ο δημιουργικός διευθυντής αποχωρεί;
Πώς δημιουργήθηκε το αλαλούμ με το νόμο 4982/22 και τις άδειες επανεγκατάστασης στις ΒΙ.ΠΕ. - Τι αναμένεται από τη συνάντηση
Σε ενημέρωση της αγοράς, η Nike υπογράμμισε το καλό τρίτο τρίμηνο, τις δυσοίωνες προβλέψεις και την νέα, νικητήρια στρατηγική της
Ο Christos Garkinos προβλέπεται πως θα ενισχύσει την επιχείρησή του με 50 εκατ. μόνο το 2024
Σε νέα προβλήματα μπαίνει η Nike στην Τουρκία, όπου διατηρεί τα περισσότερα καταστήματα στην Ευρώπη
Η είσοδος της Louis Vuitton στην αγορά ομορφιάς κινητοποίησε τη Dolce & Gabbana - Στροφή με mega-επενδύσεις
Περισσότερη στρατιωτική ολοκλήρωση μαζί με περισσότερη κοινή χρηματοδότηση, θα δημιουργήσουν μια νέα Ευρώπη
Oι πωλήσεις γυναικείων αθλητικών παπουτσιών ξεπέρασαν τα 17 δισ. δολάρια το 2024 - Ο ρόλος της Adidas
Για την ανάγκη συναίνεσης μίλησε στον Κύκλο Ιδεών ο Μιχάλης Σάλλας, πρόεδρος του ομίλου εταιρειών Lyktos
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea
«Είμαστε έτοιμοι να πούμε σε μια φανταστική κεφαλαιαγορά», τονίζει ο Ντόναλντ Ταγκ - Η χασούρα, τα κέρδη και η IPO στο Λονδίνο
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο
Επί ευρωπαικού εδάφους, και γενικότερα εκτός ΗΠΑ, μεταφέρεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στην Amazon και τις κινεζικές Temu και Shein
Ο Ντάριο Βιτάλε θα διαδεχθεί τη Ντονατέλα Βερσάτσε στη θέση του Chief Creative Officer της Versace
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007