
Η ύφεση οδήγησε την Nike... στην αγκαλιά της Κιμ Καρντάσιαν
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Nike συνεργάζεται με ένα άλλο brand για να παράξει νέα προϊόντα
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Nike συνεργάζεται με ένα άλλο brand για να παράξει νέα προϊόντα
Με καταγωγή από το Ντουμπάι, το νέο next big thing στην ομορφιά ακούει στο όνομα «Huda Beauty» - Ποιες είναι οι αδερφές Kattan
Η ανάπτυξη στην κατηγορία των coffee creamers έχει ενισχυθεί κατά περίπου 14% τα τελευταία δύο χρόνια
Τι ειπώθηκε στη Σύνοδο στο Παρίσι - Οι προτάσεις για την ασφάλεια της Ευρώπης χωρίς τις ΗΠΑ
Ο Τζόνα Αλμπέν, δεξί ξέρι του Τζένσεν Χουάνγκ και ανώτερος αντιπρόεδρος από το 2008, βοήθησε στη δημιουργία της εταιρείας των 3 τρις.
Από τη LVMH, την Burberry και την Kering, μέχρι την Hermès, η πολυτέλεια αντιμετωπίζει ισχυρές καταναλωτικές προκλήσεις - Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι
Γιατί βασικά οχήματα για την εκτόξευση εσόδων και μετοχών της Hermès, παραμένουν οι πολυπόθητες τσάντες Kelly και Birkin
Τα απογοητευτικά αποτελέσματα των Big 4 της ομορφιάς, η κόπωση των καταναλωτών και η ανάκαμψη που... αναζητείται
Ο όμιλος Ferrero προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις κεφαλαίου ύψους 811 εκατ. ευρώ κατά την οικονομική χρήση 2022-2023
Ποια είναι τα σχέδια ανάκτησης κερδοφορίας για την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο - Τα brands της Shiseido
Η επιβράδυνση των πωλήσεών της, δεν τη φόβισαν - Η L’Oréal συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο - Ο κλάδος Luxe
Πώς από το boom της δεκαετίας του '90, φτάσαμε να μιλάμε για ένα «φαινόμενο» που έχει τη δική του οικονομία
Ιδιωτική θέλει να κάνει την Metro AG ο Κρετίνσκι - Οι επενδύσεις και το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και κατά 9% - Ανοδική και η ελληνική αγορά
Η Estée Lauder θα προχωρήσει στην πώληση brands για να ενδυναμώσει άλλες κατηγορίες προϊόντων - Τι θα κρατήσει
Οι επικεφαλής των οίκων TAG Heuer, Tiffany και Bulgari προβλέπουν άνοδο των πωλήσεων και τόνωση της πολυτέλειας
Από την κίνηση της Coca-Cola HBC με την Costa Coffee, στην επένδυση της Motor Oil στην Taresso και στην εξαγορά της Segafredo Zanetti από τη Haskos
Ποιο είναι το νέο σχέδιο του οίκου Mulberry για εξοικονόμηση δαπανών, επέκτασης στις ΗΠΑ και κατάκτησης του μεσαίου χώρους στις τσάντες
Δασμοί, αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς και πληθωρισμός, ανησυχούν τη Levi's - Σχέδια και εκτιμήσεις για το μέλλον
Άνεση, επιδόσεις και χαμηλή τιμή αποτελούν τα ατού της Skechers, έναντι brands όπως η Nike - Τι συμβαίνει σε Ελλάδα και εξωτερικό
Ο όμιλος Haskos διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του με την προσθήκη της Segafredo Zanetti και ενισχύει την παρουσία του σε λιανική και HoReCa
Η Taresso έκανε ντεμπούτο στην αγορά του καφέ το 2014 - Σύμφωνα με την ΙCAP Reports, έχει τον 2ο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης κύκλου εργασιών στις εταιρείες του κλάδου
Η Estée Lauder συνεργάζεται με την Evercore για την αναθεώρηση του χαρτοφυλακίου της - Τι συμβαίνει με το νέο διευθύνοντα σύμβουλο
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007