Πώς η γερμανική Aldi κατέκτησε την Αμερική
Η Aldi είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ της χώρας - Το μυστικό της επιτυχίας ύστερα από 25 χρόνια
Η Aldi είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ της χώρας - Το μυστικό της επιτυχίας ύστερα από 25 χρόνια
Η Nike δίνει έμφαση στους νέους αθλητές, τα παιδιά, στο πλαίσιο του προγράμματος FY21 NIKE, που εγκαινίασε το 2021
Η επιβολή δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ θίγουν και την αγορά ομορφιάς - Νικητές και χαμένοι στις εταιρείες
Στο μικροσκόπιο οι κινήσεις της ΕΕ για επιβολή ορίων σε Shein και Temu - Αντιδράσεις και προκλήσεις από τα μέτρα
Γιατί η CEO της L' Oreal Hellas πιστεύει στο προφίλ του Έλληνα καταναλωτή - Στο μέλλον με ηλεκτρονικό εμπόριο και βιώσιμη ανάπτυξη
Η Food Plus «τρέχει» ένα δίκτυο 21 καταστημάτων KFC - Το επενδυτικό πλάνο και η νέα εταιρεία που συστήθηκε τον Σεπτέμβριο
«Πόλεμος» τιμών και προσφορών μεταξύ Shein και Temu, αλλά και των επώνυμων brands παιχνιδιών για τη συνεργασία τους
Οι νέες μάρκες επιτίθενται με δριμύτητα κατά των Big Four στα αθλητικά, αλλάζοντας το σκηνικό της αγοράς όπως την ξέραμε - Τι έρχεται το 2025
Μετρά κέρδη η Μαρινόπουλος Εταιρεία Καφέ, που διευρύνει το δίκτυο σημείων Starbucks - Τι προγραμματίζει για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια
Η ισπανική Mango αναπτύσσεται μέσα από δύο εταιρείες στην ελληνική αγορά, τη θυγατρική Mango Garments Ελλάς και την Sportswind του ομίλου Φάις
Οι κινεζικές μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου - κυρίως τις Temu, Shein και TikTok Shop - προσελκύουν περισσότερες δαπάνες από τους καταναλωτές στις ΗΠΑ
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι Zalphas κρατούν ήδη στα χέρια τους το 49% της αγοράς ομορφιάς - Γιατί «τρέχουν» σε Sephora και Kiko Milano
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Η επιχείρηση νερού της Nestlé σημείωσε μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης παρά τη δυναμική του San Pellegrino και την ανάκαμψη του Perrier
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανατροπή στα ενοίκια - Το Μιλάνο πέρασε Νέα Υόρκη και Λονδίνο καθώς το νέο Top 10 τού αποδίδει τον ακριβότερο εμπορικό δρόμο στον κόσμο
Χωρίς να αλλάξει τον προσανατολισμό της, η Claire's στοχεύει στους καταναλωτές της «Gen Zalpha»
Τι περιλαμβάνει το mega-σχέδιο για την επαναφορά της Burberry - Τι πωλείται στην ελληνική αγορά και τι μέλει γενέσθαι
Τι έχει διαπιστώσει η αγορά για το διάστημα προ Black Friday - Οι στόχοι του εμπορικού κόσμου - Τι λέει ο Σταύρος Καφούνης του ΕΣΑ στον ΟΤ
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433