Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays
Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο και το Notos com, το ενδιαφέρον εστιάζεται μεταξύ Ερμού και Σταδίου - Κομβικός ο ρόλος των ακινήτων και των ξενοδοχείων
Περίπου το 50% των πωλήσεων της Kering προέρχεται από την Gucci, πράγμα που σημαίνει ότι όταν η μάρκα τα πηγαίνει άσχημα, αναπόφευκτα η εταιρεία ακολουθεί
Η εταιρεία αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για ολόκληρο το έτος 2024 μεταξύ 2,14 και 2,24 δολαρίων, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη από 2,08 έως 2,23 δολάρια
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Γιατί ενδιαφέρονται τόσοι πολλοί για την εταιρεία του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του ομίλου LVMH
Από το πείραμα της Κίνας πριν από 25 χρόνια, στο pork latte και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - Η Starbucks στρέφει το ενδιαφέρον της μακριά από τις ΗΠΑ
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Γιατί ο κολοσσός της λιανικής αποφάσισε να κλείσει τις 51 κλινικές Walmart Health - Διατηρεί τα φαρμακεία και τα οπτικά της
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πώς θα υλοποιήσει το πρόγραμμα αλλαγής του προσανατολισμού της εταιρείας - Έχει δεσμευτεί να κάνει τα προϊόντα πιο υγιεινά, μειώνοντας το νάτριο και τη ζάχαρη
Η ανάπτυξη της Adidas ξεπερνάει αυτήν της Nike για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια το 2024
Tο μοτίβο direct-to-consumer που δεν της «βγήκε» και η ανάγκη να αλλάξει πορεία για να βγει μπροστά από τους ανταγωνιστές της
Οι πηγές πληροφόρησης των Αμερικανών έχουν υποβαθμιστεί ποιοτικά - Tο πρόβλημα αναδείχθηκε ξανά με το TikTok, ωστόσο είναι κάτι που ξεπερνά κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
Η παγκόσμια αγορά αθλητικών υποδημάτων προβλέπεται ότι θα παρουσιάσει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4,08% μέχρι και το 2028
Εξαγορά, συγχώνευση ή IPO δείχνει το μέλλον για τον Armani - Πώς προετοιμάζεται ο οίκος για την επόμενη μέρα
Aν ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο παλεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις, τότε ο αγώνας θα είναι ακόμη πιο έντονος για το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης βιομηχανίας
Από την Ουάσινγκτον στη Νέα Υόρκη και όλο τον κόσμο, η αλυσίδα πολυτελών ειδών χωρίστηκε σε δύο βραχίονες για μεγαλύτερη απόδοση
Ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος θέτει τις βάσεις για αλλαγή γενεών στον μεγαλύτερο όμιλο πολυτελείας στον κόσμο
Το μπλοκάρισμα των συνδέσμων ειδήσεων έχει οδηγήσει σε βαθιές και ανησυχητικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι Καναδοί χρήστες του Facebook ασχολούνται με πληροφορίες σχετικά με την πολιτική - και όχι μόνο...
Η εταιρεία αποφάσισε να τα «δώσει όλα« για να ανανεώσει το Pegasus ενόψει Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού
Η εγγονή του ιδρυτή της Clarins, Prisca Courtin, «βλέπει» πολυτελή ξενοδοχεία και εξαγορές εμπορικών σημάτων για τον επόμενο γύρο επενδύσεων της εταιρείας
Αποκλεισμένοι από την δυνατότητα αγοράς σπιτιού και τροφοδοτούμενοι από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι Millennials ανακαινίζουν τα ενοικιαζόμενα σπίτια τους
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433