
«Πάρτε μέτρα τώρα. Δεν θα υπάρχουν καταναλωτές» - Καμπανάκι από την αγορά για το δημογραφικό
Για το δημογραφικό μίλησαν στον ΟΤ ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης και ο πρόεδρος του ΣΕΠΤΕΔΕ, Σίμος Λουλούμαρης
Για το δημογραφικό μίλησαν στον ΟΤ ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης και ο πρόεδρος του ΣΕΠΤΕΔΕ, Σίμος Λουλούμαρης
Η ιστορία έχει δείξει πως η ύφεση διαρκεί ένα με δύο χρόνια - Ευκαιρία για τη Burberry να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της
Πολλές οι προκλήσεις για τον Έλιοτ Χιλ της Nike - Θα εξελιχθεί σε ακόμη έναν μπούμερανγκ CEO;
Στόχος της Coffee Berry είναι να πληρώνεται η χρηματοδότηση από την κερδοφορία του καταστήματος
Είναι η πρώτη γυναίκα που ανέλαβε ανώτερη θέση στα 133 χρόνια ιστορίας της Philips
Μετά την YSL, η Ιταλίδα Φραντσέσκα Μπελετίνι καλείται να διασώσει την Gucci
H ιστορία μεταξύ Hermès και Louis Vuitton είναι γεμάτη... δράματα - Αποφάσεις και κινήσεις των δύο εταιρειών
Τι λέει στον ΟΤ ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για τις επιχειρήσεις ενόψει Black Friday και Cyber Monday
Τη συνεργασία με τρίτους για την αξιοποίηση υποδομών και υπηρεσιών ανακοίνωσε η διοίκηση των ΕΛΤΑ
Η H&M εκτιμά πως οι πωλήσεις για το μήνα Σεπτέμβριο θα αυξηθούν κατά 11% σε σύγκριση με πέρυσι
Οι Έλληνες καταναλωτές γνώρισαν στην πανδημία την τάση για ομορφιά και αυτοφροντίδα
Η Uber θέλει να εξελιχθεί σε μια σούπερ εφαρμογή για να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό
Η Schneider Electric παρέχει λύσεις για αξιοποίηση της ενέργειας στο μέγιστο δυνατό, επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες - Πρόκληση οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι και οι ενεργειακές ανάγκες
Στην κορυφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά, λειτουργικά και μέσα στη μόδα
Ο Τομ Κρουζ μετέτρεψε τη θρυλική φράση από το «Jerry Maguire», «Δείξε μου τα λεφτά!» σε προσωπικό του μάντρα
Με τους οίκους να οδηγούν τη μόδα στην επόμενη ημέρα, η αγορά περιμένει να δει αύξηση πωλήσεων
Τα outlet άλλαξαν τον τρόπο που έκαναν οι Έλληνες τις αγορές τους, απενοχοποιώντας τη λογική των προσφορών και των εκπτώσεων
Στην εγχώρια αγορά αξεσουάρ δραστηριοποιούνται brands που ανταποκρίνονται στην υψηλή ζήτηση - Τι κάνουν Achilleas, Axel, Accessorize
Η Shein έχει μια «ειδική σχέση» της με τους κατασκευαστές των προϊόντων της στο Panyu - Από ποιον απειλείται
Ένα αεροστεγές καπάκι, μια πατέντα και μια πρωτοποριακή μέθοδος πώλησης δημιούργησαν το θρύλο της Tupperware
Η ιταλική μάρκα καλλυντικών οδηγεί την ανάπτυξη του ομίλου Φάις - Σε ποια χώρα πηγαίνει η Kiko Milano και ποιο monobrand έρχεται στην Αθήνα
Ένα κύμα νέων εμπορικών σημάτων υπόσχεται ομορφιά για τους άνδρες - Πόσο διαφέρουν όμως από όσα απευθύνονται στις γυναίκες;
Η JD Sports ακολουθεί την πάγια τακτική των εξαγορών τοπικών αλυσίδων, όπως με την Cosmos Sport, όπου το 20% διατηρεί η οικογένεια Τσικνάκη
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433