
Τα κινέζικα brands κερδίζουν τον Έλληνα - Από την ελληνική China Town του 2000, στη Shein και την Temu
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι Zalphas κρατούν ήδη στα χέρια τους το 49% της αγοράς ομορφιάς - Γιατί «τρέχουν» σε Sephora και Kiko Milano
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Η επιχείρηση νερού της Nestlé σημείωσε μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης παρά τη δυναμική του San Pellegrino και την ανάκαμψη του Perrier
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανατροπή στα ενοίκια - Το Μιλάνο πέρασε Νέα Υόρκη και Λονδίνο καθώς το νέο Top 10 τού αποδίδει τον ακριβότερο εμπορικό δρόμο στον κόσμο
Χωρίς να αλλάξει τον προσανατολισμό της, η Claire's στοχεύει στους καταναλωτές της «Gen Zalpha»
Τι περιλαμβάνει το mega-σχέδιο για την επαναφορά της Burberry - Τι πωλείται στην ελληνική αγορά και τι μέλει γενέσθαι
Τι έχει διαπιστώσει η αγορά για το διάστημα προ Black Friday - Οι στόχοι του εμπορικού κόσμου - Τι λέει ο Σταύρος Καφούνης του ΕΣΑ στον ΟΤ
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok
Η ευεξία αντιπροσωπεύει πλέον πάνω από το 6% του παγκόσμιου ΑΕΠ σε σχέση με το 5,75% που είχε σημειώσει το 2019, πριν από την πανδημία
Η ελληνική αγορά για την ιδιωτική εκπαίδευση προσελκύει το ενδιαφέρον επενδυτικών ομίλων που έχουν εξειδίκευση στο συγκεκριμένο τομέα
Μέσα από εξαγωγές, νέα προϊόντα, PL και επενδύσεις, η Eurimac ταξιδεύει το brand ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ σε όλο τον κόσμο
Καταναλωτικά προϊόντα, εκπαιδευτικές και οδοντιατρικές υπηρεσίες βρίσκονται πλέον στον πυρήνα των επενδύσεων της Jacobs Holding
Τα σενάρια εξαγορών στην πολυτέλεια πυροδότησαν συζητήσεις και φρενίτιδα στις αγορές που έδωσαν ώθηση στις μετοχές των εταιρειών
«Ναι» στο δίκτυο ιδιωτικών σχολείων στην ελληνική επικράτεια - «Όχι» στην τριτοβάθμια από Εκπαιδευτήρια Δούκα και Cognita Group
«Δεν επηρεάζονται τα καταστήματα franchise της TGI Friday's», λέει στον ΟΤ ο Νίκος Νέγκας, CEO της Pax Hospitality που τρέχει το brand στην Ελλάδα
Ανθεκτική αποδείχθηκε η Adidas Hellas στην κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας του 2023 - Πού ποντάρει για το μέλλον
Newsletters, διαφημίσεις, social media και μεγάλες εκπτώσεις θα δελεάσουν τους πρόθυμους καταναλωτές ενόψει Black Friday
Η Walmart είναι σε καλό δρόμο - Η οικογένεια Walton διατηρεί τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης στον κόσμο
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007