![Επιχειρήσεις: Βάζουν τέλος στον βερεσέ για λιγότερα φέσια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/ot_taxes3-3.png)
Βάζουν τέλος στον βερεσέ για λιγότερα φέσια
Με προκαταβολές, πιστωτικό έλεγχο και νομικές κινήσεις προχωρεί πλέον η πλειονότητα των εταιρειών
Με προκαταβολές, πιστωτικό έλεγχο και νομικές κινήσεις προχωρεί πλέον η πλειονότητα των εταιρειών
Η διείσδυση του Διαδικτύου στην καθημερινότητα των νοικοκυριών δημιούργησε νέα δεδομένα και χρόνο με τον χρόνο τα νοικοκυριά μετασχηματίζονται ψηφιακά
Μετακίνηση ενδιαφέροντος προς τους εμπορικότερους δρόμους, ανεβάζοντας τις αξίες και τα μισθώματα
Το 2022 αυξήθηκε το ποσοστό αυτών που έκαναν χρήση των εφαρμογών του ΙοΤ
Οι ελληνικές επιχειρήσεις ξεπέρασαν και το δυσμενές διεθνές περιβάλλον που επικρατεί. Καύσιμα, τρόφιμα, φάρμακα και βιομηχανικά είδη στις πρώτες θέσεις
They appear wasteful and demanding, yet they have concerns about the quality of work and the climate
Εμφανίζονται σπάταλοι και απαιτητικοί, ωστόσο έχουν ανησυχίες για την ποιότητα της εργασίας και το κλίμα
Πολλοί σε όλο τον κόσμο θέλησαν να εκμεταλλευτούν το δροσερό περιβάλλον της θάλασσας
Το πάθημα του ενός προμηθευτή την περίοδο της πανδημίας τις οδηγεί σε αναζήτηση νέων από «κοντινές» γειτονιές, αλλά και από την Αμερική
Οι εκπτώσεις αρχίζουν τη Δευτέρα και ο εμπορικός κόσμος ελπίζει να συνεχιστεί το αγοραστικό ενδιαφέρον
Το 87% των ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα
Πόσο αποτελεσματικό είναι τελικά το μέτρο που δημιούργησε το υπουργείο Ανάπτυξης σε μια προσπάθεια να μπει ανάχωμα στις αλλεπάλληλες αυξήσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά
Πάνω από 17% οι αυξήσεις στα κρεατικά, 24% υψηλότερες τιμές στα τυροκομικά, μεγάλες ανατιμήσεις στα λαχανικά
Προσπάθειες να διευρυνθούν και υπάρχουσες κατηγορίες προϊόντων. Σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με τις αλυσίδες σουπερμάρκετ και για το γέμισμα του χριστουγεννιάτικου καλαθιού.
Αγόρασαν λιγότερα προϊόντα, αλλά πλήρωσαν περισσότερα χρήματα στο εννεάμηνο
Significant changes are observed in consumer habits - Emphasis on price and shift to electronic shopping
Σημαντικές αλλαγές παρατηρούνται στις καταναλωτικές συνήθειες - Εμφαση στην τιμή και στροφή στις ηλεκτρονικές αγορές
Η ανησυχία για νέα κόκκινα δάνεια, απλήρωτους λογαριασμούς, πτώση των επενδύσεων και η δημοσιονομική στήριξη με 7,5 δισ. ευρώ
Σε διψήφιο ποσοστό κυμαίνεται η ανατίμηση για το πλέον αναντικατάστατο διατροφικό αγαθό της ελληνικής οικογένειας - Πού οφείλεται η αύξηση στη φραντζόλα από το χωράφι έως το τραπέζι μας
Δεν αυξήθηκαν αντίστοιχα και οι όγκοι των πωλήσεων, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen
Τι δείχνουν οι πωλήσεις στις μεγάλες αλυσίδες - Τα καυσόξυλα έχουν την τιμητική τους, ενώ οι τιμές ανεβαίνουν μέρα με τη μέρα
Αναθεωρούν πλάνα ενόψει του δύσκολου χειμώνα – Καμπανάκι από τη μείωση του όγκου πωλήσεων
Από την αρχή του χρόνου έχουν πραγματοποιηθεί ήδη τρία σημαντικά ντιλ, ενώ νέα δεδομένα φέρνει και η επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433