Οι Έλληνες «βασιλιάδες» στα χάρτινα καλαμάκια με θητεία στους βωξίτες
Παράγει 20 δισεκατομμύρια χάρτινα καλαμάκια τον χρόνο και στοχεύει σε πωλήσεις 170 εκατ. το 2025 – Αναζήτηση επενδυτικών κεφαλαίων
Παράγει 20 δισεκατομμύρια χάρτινα καλαμάκια τον χρόνο και στοχεύει σε πωλήσεις 170 εκατ. το 2025 – Αναζήτηση επενδυτικών κεφαλαίων
Ηλεκτρικές συσκευές, είδη τεχνολογίας και γυναικεία ρούχα και παπούτσια βρέθηκαν ψηλά στη ζήτηση
Σε άμεσο κίνδυνο η επιβίωση της Folli Follie εάν δεν αποδεσμευθούν ακίνητα και μετρητά – Στις 23 Ιανουαρίου 2024 η εκδίκαση στον Άρειο Πάγο
Σε 23 πόλεις έχει επεκταθεί η Wolt επιδιώκοντας να αυξήσει το μερίδιό της απέναντι στην κυρίαρχη efood
«Πέφτουν» 168 κατοικίες στην αγορά - Ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας για τα malls και τις μαρίνες
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις
Σχέδιο αναδιάρθρωσης και αναχρηματοδότησης των δανειακών υποχρεώσεων της Migato – Στα 9,61 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2022
Η ανησυχία για το μέλλον είναι πολύ μεγαλύτερη στην Ελλάδα απ’ ότι διεθνώς
Γιατί γνωστοί retailers, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Public, Pepco και Jysk, επιλέγουν να «συγκατοικήσουν»
Με πάνω από 3.000 καταστήματα σε Ασία και Ευρώπη η Mr. DIY ετοιμάζεται για το ελληνικό της ντεμπούτο
Παρά την αύξηση των μεριδίων τους στη χώρα μας, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τα αγοράζουν οι έλληνες καταναλωτές μόνο για λόγους τιμής, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει σε άλλες χώρες
Η Σκλαβενίτης ξαναβάζει στην παραγωγή το εργοστάσιο στην περιοχή του Ρέντη – Ο τζίρος του κορυφαίου λιανέμπορου στα τρόφιμα
Ποιοι είναι οι 15 ακριβότεροι εμπορικοί δρόμοι παγκοσμίως με ενοίκια που ξεπερνούν τα 20.000 ευρώ/τ.μ./μηνιαίως
«Πράσινο φως» από τους μετόχους για την πώληση της Κωτσοβόλος - Το χρονοδιάγραμμα της ολοκλήρωσης του deal
Έρχονται ανατιμήσεις σε αναψυκτικά, χυμούς, μπύρες χωρίς αλκοόλ και ανθρακούχο νερό που διατίθενται από τις επιχειρήσεις εστίασης
Οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις του Σπύρου Θεοδωρόπουλου, το τέλος εποχής για την Chipita Foods και το στοίχημα της Ινδίας
Το νέο τοπίο στις ελληνικές ιχθυοκαλλιέργειες, η αντίστροφη μέτρηση για το μέλλον της Avramar και η γιγάντωση της τουρκικής παραγωγής
Πανευρωπαϊκό «χρυσό» ακρίβειας στα φρούτα έλαβε η Ελλάδα τον Οκτώβριο - Τι συμβαίνει με τις εισαγωγές
Γιατί ο Σκρέκας θέλει να κάνει Walmart τα ελληνικά σούπερ μάρκετ - Το σχέδιο του ΥΠΑΝ για πλαφόν στις προσφορές
Η μέγγενη της ακρίβειας και τα «όπλα» του υπουργείου Ανάπτυξης – Έρχονται νέα πρόστιμα, πλαφόν στις προσφορές και app κατά της αισχροκέρδειας
Πώς δύο ελληνικές εταιρείες δημιουργούν αξία στον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών – Τα σχέδια για την επόμενη μέρα
Απορρυπαντικά, καθαριστικά και γαλακτοκομικά οι πρωταθλητές των ανατιμήσεων στα σούπερ μάρκετ – Τι είναι το Every Day Low Price που θέλει να φέρει το υπουργείο Ανάπτυξης
Το ελληνικό ρεκόρ της Zara και η αλλαγή στο μοντέλο των καταστημάτων – Γιατί μειώνει τον αριθμό των σημείων πώλησης
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433