Εκπτώσεις: Μπαράζ προσφορών για να «ζεσταθεί» το ταμείο μετά τα «κρύα» Μαΐου – Ιουνίου
Νωρίτερα ρίχνονται στη «μάχη» των εκπτώσεων τα εμπορικά καταστήματα – Προβληματισμός από τη γενικότερη ακρίβεια
Νωρίτερα ρίχνονται στη «μάχη» των εκπτώσεων τα εμπορικά καταστήματα – Προβληματισμός από τη γενικότερη ακρίβεια
Το αμερικανικό επενδυτικό κεφάλαιο παράγει τζίρο 420 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα – Τα σχέδια για Ασπρόπυργο
«Μας ενδιαφέρει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εφόσον πουλήσει ο Σαββίδης» - Επενδύσεις άνω των 1,35 δισ. ευρώ στην Ελλάδα
Αναπροσαρμογή των κοινοτικών προγραμμάτων με στόχο να χρηματοδοτηθούν περισσότερες επιχειρήσεις ζητούν οι μικρομεσαίοι
Συνεχίζεται και το β' τρίμηνο του 2023 η άνοδος των τιμών για αγορά και ενοικίαση κατοικίας
Τι πυροδοτεί τις εξαγορές στην ελληνική αγορά - Στους 5 πρώτους μήνες του έτους πραγματοποιήθηκαν 8 εξαγορές μικρότερων εταιρειών
Τι σχεδιάζει η ΕΤΑΔ για την πλαζ που έχει ταυτιστεί με το αθηναϊκό summertime
Πού ποντάρουν οι επενδυτές - Γιατί αυξάνονται ταυτόχρονα το high end shopping και οι πωλήσεις προϊόντων από δεύτερο χέρι
Ανεβάζουν ταχύτητα οι επενδύσεις της αλυσίδας Σκλαβενίτη - Άνοιξε το πρώτο κατάστημα στη Μυτιλήνη – Έρχεται νέο κατάστημα στη Γλυφάδα
Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα νέα σπίτια - Θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν οι τιμές
Επανέρχεται το σήμα ΙΖΟΛΑ με πλήρη γκάμα προϊόντων
Ο πληθωρισμός των τροφίμων στη χώρα μας είναι χαμηλότερος συγκριτικά με την Ευρωζώνη, αλλά οι Έλληνες πληρώνουν ακριβότερα 9 προϊόντα πρώτης ανάγκης
Tο τίμημα των €100 εκατ. θα καλυφθεί από τραπεζικό δανεισμό και από ίδια κεφάλαια
Ποιος θα είναι ο νέος αγοραστής της Κωτσόβολος, την εταιρεία με το ηγετικό μερίδιο στην ελληνική αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Ανανέωση συσκευασιών και επένδυση σε νέα γραμμή παραγωγής
Η εκτίναξη των πωλήσεων και οι στόχοι της Trikalinos για την επόμενη διετία
Η στρατηγική 24/7 της Coca Cola HBC, τα premium ποτά και οι κρυμμένες ευκαιρίες στη μίξη των προϊόντων που μπορεί να φέρουν επιπλέον έσοδα
Σε ποιες περιοχές της Ελλάδας εκδηλώνεται το αγοραστικό ενδιαφέρον
Φουντώνει η μάχη για τα μερίδια αγοράς - Η ακτινογραφία των πωλήσεων την 15ετία 2008 - 2022
Από το μαγαζάκι της οδού Αριστείδου στα σπίτια όλων των Ελλήνων - Με ρυθμό 12% «έτρεξε» η ελληνική αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών
Τα κριτήρια των καταναλωτών – Οι επενδύσεις των κορυφαίων αλυσίδων στο online κανάλι – Το «αγκάθι» της δωρεάν διανομής και το σούπερ μάρκετ του 2030
Νέα ήθη στην κατανάλωση - Τι δείχνει η έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Τι είπαν στο ECR Hellas Σπ. Θεοδωρόπουλος και Αρ. Παντελιάδης
Το επενδυτικό κενό παραμένει μεγάλο - Κρίσιμο ζήτημα ο χειρισμός του πληθωρισμού - Το πρόβλημα με την επιδείνωση του ελλείμματος του εξωτερικού ισοζυγίου
Πώς ο όμιλος Quest βρέθηκε στους ηγέτες του κλιματισμού – Τα σχέδια για την Toyotomi
Αθόρυβα τριπλασιάζει την παραγωγή της η ΑΒΕΚ Βεκράκος και χτυπάει «κορυφή»
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433