Πού βάζουν «σταυρό» προτίμησης οι καταναλωτές - Ποια προϊόντα κερδίζουν στο ράφι
Πώς κινείται η κατανάλωση το δίμηνο Απριλίου – Μαΐου. Η ιδιωτική ετικέτα και τα χύμα προϊόντα
Πώς κινείται η κατανάλωση το δίμηνο Απριλίου – Μαΐου. Η ιδιωτική ετικέτα και τα χύμα προϊόντα
Τα νοικοκυριά στην Ευρώπη βιώνουν τη χειρότερη κρίση ακρίβειας εδώ και μια γενιά
Από το Λασίθι έως την Κομοτηνή και από την Κέρκυρα έως τη Ρόδο, τη Χίο, την Τήνο, τη Λάρισα, το Ηράκλειο και τη Σαμοθράκη, 72 μικροζυθοποιεία και 40 «νομάδες» ζυθοποιοί βράζουν ελληνικές μπύρες
Τι να προσέχετε στις αγορές από τα σούπερ μάρκετ
Οι τιμές στα οικόπεδα καταγράφουν αύξηση έως και κατά 20,35% - Σε ποιες περιοχές της Αττικής είναι περιζήτητα
Στα 55,38 εκατ. ευρώ ο τζίρος του 2022 – Επενδύσεις 3,5 εκατ. ευρώ – Τα σχέδια της εταιρείας - Τι γίνεται στην Αμερική
Τα σχέδια της Premia Properties για πρώην mall στην οδό Πειραιώς - Επενδυτικό πλάνο 150 εκατ. ευρώ «τρέχει» η ΑΕΕΑΠ
Υποχώρηση 6,9% του όγκου πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο – Τριψήφια αύξηση στα κέρδη - Τι συνέβη σε Ελλάδα, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία
Στόχος να γίνει κλιματικά ουδέτερο έως το 2025 – Τα σχέδια αναβάθμισης
Ποια προϊόντα προτιμούν οι καταναλωτές, ποια «κόβουν» - Στα 2,228 δισ. ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το α’ τρίμηνο
Πώς έγινε η Μέλισσα το Νο 1 brand στην ελληνική αγορά - Στα 119 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2022 - Δέκα χρόνια για την Ακαδημία Σίτου
Ο επικεφαλής της Metro σημείωσε ότι ναι μεν «δεχόμαστε ανατιμήσεις», αλλά πλέον δεν είναι «σοκαριστικές» - Η εταιρεία σχεδιάζει επενδύσεις 280 εκατ. έως το 2026
Σε τουρισμό και ενέργεια η μερίδα του λέοντος – Δημιουργία συνολικά 13.912 θέσεων εργασίας
Οι μεγάλοι παραγωγικοί φορείς της χώρας: ΕΒΕΑ, ΕΣΕΕ, ΚΕΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΕΑ και ΒΕΑ στον Οικονομικό Ταχυδρόμο – Τα ζητήματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη εν όψει εκλογών
Οι καταναλωτές μένουν σπίτι και ψυχαγωγούνται ψηφιακά - Τι τους προβληματίζει – Ποια είναι η κινητήρια δύναμη των ηλεκτρονικών αγορών
Δυσεύρετα και ακριβά ακόμη και τα παλιά σπίτια - Μόλις ένας στους δέκα απ’ όσους έχουν κάνει αίτηση στο πρόγραμμα «Σπίτι μου» έχει βρει ακίνητο
Βλέψεις για υψηλότερες εξαγωγές - Στο 25% το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των πολέμου στην Ουκρανία
Κατασκευάζονται πάνω από 220.000 τ.μ. καταστημάτων - Οι προβλέψεις για εφέτος
«Πεδίον δόξης λαμπρό» η αγορά οίνου στην Ελλάδα – Και με δικό της σήμα στην αγορά horeca - Πόσο σαμπάνια «πίνει» η Μύκονος
Ενδιαφέρον για το Μινιόν, τον Πύργο Πειραιά και το mega logistics στη Θεσσαλονίκη – Προσθήκη 6 νέων projects συνολικής αξίας ολοκλήρωσης 370 εκατ. ευρώ
Το σχέδιο των αδελφών Ηλία και Θωμά Γεωργιάδη της Sterner Stenhus για να «αναστηθεί» η ιστορική οινοποιία
Δύο στους τρεις Έλληνες αγοράζουν «ανώνυμα» προϊόντα - H αποστασιοποίηση από τις μάρκες εντείνεται
Τα καλλυντικά, τα φάρμακα και το ταίριασμα με το χιώτικο μανταρίνι - Η συμβολή του Κέντρου Έρευνας Μαστίχας - Ο τσέντος των 2.500 χρόνων
«Μαγνήτης» η Αθηναϊκή Ριβιέρα για τους διεθνείς retailers και τις κορυφαίες εγχώριες εταιρείες μόδας, αθλητικών και οργανωμένης λιανικής
Οι Gen Z-ers και οι Millennials νοσταλγώντας το παρελθόν αλλάζουν τις μάρκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Συνεχίζεται η άνοδος του τζίρου της αλυσίδας - Ποιοι είναι οι τρεις λόγοι που «τροφοδοτούν» την άνοδο της Σκλαβενίτης
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433