IKEA σε όλα τα μεγέθη – Το επενδυτικό πλάνο του Β. Φουρλή
Θα ανοίξουν 9 νέα μικρά και μεσαία καταστήματα έως το 2025 – IKEA και στο Ελληνικό
Θα ανοίξουν 9 νέα μικρά και μεσαία καταστήματα έως το 2025 – IKEA και στο Ελληνικό
Οι αναφορές που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή το 2020 ανήλθαν σε 12.943, αριθμός σημαντικά αυξημένος κατά 14,1% σε σχέση με το 2019
Ο όμιλος Fourlis συνεχίζει να ενισχύει την omnichannel εμπειρία εγκαινιάζοντας δεύτερο κατάστημα «νέας γενιάς» στο The Mall Athens στο Μαρούσι
Το τέλος της εκπτωτικής περιόδου σήμανε την έναρξη των προσφορών – Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα σχολικά είδη
Η αποτίμηση της εισφερόμενης καθαρής θέσης της Λακωνικής ανέρχεται σε 4,42 εκατ. ευρώ
Νέος γύρος συγκέντρωσης στον κλάδο των γαλακτοκομικών – Έρχονται επενδύσεις σε καινοτομικά προϊόντα
Όλα όσα πρέπει να προσέξουν οι πρωτοετείς στην ενοικίαση σπιτιού
Η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τους συμβαλλόμενους πιστωτές της - Πως διαμορφώνεται η εμπορική παρουσία
Πως κινήθηκαν τζίρος και εξαγωγές εν μέσω πανδημίας
Πήραν το ρίσκο να επενδύσουν στις αγορές των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, πριν ακόμη οι περιοχές αυτές χαρακτηριστούν ως «επενδυτικοί προορισμοί»
Βυζαντινά μνημεία, αρχαιολογικοί χώροι, αρχοντικά, ιαματικά λουτρά, σκιερά μονοπάτια, ποτάμια, νησιά που δεν είναι νησιά, δελφίνια, σπάνιοι αργυροπελεκάνοι, ωραία τσιπουράδικα, χαβιάρι, καταπληκτικές πίτες και φιλόξενοι άνθρωποι: Η άλλη Άρτα
Ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, κτίρια γραφείων και νυχτερινά μαγαζιά συνολικής έκτασης 56.133 τ.μ. ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος
Εκτός παραγωγικών προδιαγραφών και δεύτερο σήμα «φέτας» στα σούπερ μάρκετ της Σουηδίας
24 δισ. ευρώ χάθηκαν την τελευταία 12ετία - Πώς θα ανακτηθεί μέρος των απωλειών
Νέο σκάνδαλο, αυτή τη φορά στη Σουηδία, με φέτα-μαϊμού φτιαγμένη εξ ολοκλήρου με αγελαδινό γάλα - «Κοκκίνισε» ο ανταγωνισμός στις τιμές των εξαγωγών
Η εταιρεία πωλήθηκε σε διπλάσια αποτίμηση από ό,τι την είχε αγοράσει BC Partners το 2015
Στην οικογένεια Χατζάκου περνά και πάλι ο έλεγχος - Είσοδος Σπύρου Θεοδωρόπουλου με 21,5% - Αποσύρεται η Vivartia
Η ασφάλεια από τον κορωνοϊό, η ευκολία και ταχύτητα αγορών οι βασικοί παράγοντες για την υιοθέτηση και διατήρηση των ηλεκτρονικών αγορών στα προϊόντα σούπερ μάρκετ
Αυξάνουν τα μερίδια εξαγωγών προς τους παραδοσιακούς εξαγωγικούς εταίρους της χώρα μας
Αναπροσαρμογή του επενδυτικού πλάνου ύψους 20-25 εκατ. ευρώ - Απλώνει δίχτυα σε νέα προϊόντα
Οι Κυκλάδες, το κέντρο της Αθήνας, τα Νότια Προάστια της Αθήνας, η Χαλκιδική και τα προάστια της Θεσσαλονίκης οι 5 πιο δημοφιλείς περιοχές
Την περίοδο Ιανουάριος – Ιούνιος 2021 η αξία πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου καθώς και του discount καναλιού αυξήθηκε κατά 1,1%
Βιομηχανία και λιανεμπόριο έχουν προειδοποιήσει για πολύ μεγαλύτερες ανατιμήσεις σε ευρεία γκάμα προϊόντων τους επόμενους μήνες
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433