Οι πλοιοκτήτες αναμένουν πραγματικές πράσινες λύσεις για τα πλοία
Οι έλληνες εφοπλιστές υποστηρίζουν τη λήψη περιβαλλοντικών μέτρων για τη ναυτιλία, που χρειάζεται παγκόσμιες λύσεις και όχι περιφερειακές προσπάθειες
Οι έλληνες εφοπλιστές υποστηρίζουν τη λήψη περιβαλλοντικών μέτρων για τη ναυτιλία, που χρειάζεται παγκόσμιες λύσεις και όχι περιφερειακές προσπάθειες
Η Ευρώπη θα υποχρεωθεί να βρει νέους προμηθευτές
Πώς αλλάζει ο τουριστικός χάρτης της Αθήνας
Οι ειδικοί συμφωνούν ότι για τα επόμενα δύο χρόνια θα κυριαρχήσει η περιορισμένη αύξηση παραγωγής LNG με μία υπερπροσφορά σχεδόν νεότευκτων πλοίων
Υπενθυμίζεται ότι οι Ιταλοί πέτυχαν την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενός προγράμματος κρατικής βοήθειας
Ο ΟΛΛ ΑΕ, εμφάνισε το καλύτερο ισοζύγιο (έσοδα-έξοδα) από το σύνολο των κρατικών λιμανιών της χώρας
Ανάλυση του οίκου Poten αναφέρεται στις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η ναυλαγορά
Θα παρέχει υπηρεσίες logistics για την κάλυψη των αναγκών της αλυσίδας εφοδιασμού των πελατών
Υπομονή και τύχη θα πρέπει να έχουν και οι πλοιοκτήτες των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου που αναμένεται να δουν άνοδο των ναύλων μετά το πέρας των γιορτών για το νέο έτος
Tο νεοαποκτηθέν επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο της Aegean Sea Lines
Στο επίκεντρο πιο πολύπλοκα και εξειδικευμένα πλοία, με τα κόστη ναυπήγησης να αυξάνουν τουλάχιστον κατά 15%
Με «όπλο» 500 εκατ. ευρώ οι Ιταλοί ακτοπλόοι κόντρα στα ελληνικά πλοία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ινδία έχουν μεγαλώσει σημαντικά το μερίδιό τους
Η αύξηση του κόστους διαχείρισης των αποβλήτων
Πόσες θέσεις έχει ανέβει το brand «Ελλάδα»
Οι ενέργειες των ναυτιλιακών κολοσσών της Ταϊβάν
Ο οίκος αναλύσεων Alphaliner υπολογίζει ότι πέρυσι ο παγκόσμιος στόλος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 4,1%
Η Κίνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές με επιρροή στη διεθνή σκηνή
Στη δεύτερη θέση παγκοσμίως βρίσκεται η Κρήτη ως τουριστικός προορισμός σε μια λίστα δέκα κορυφαίων που κατάρτισε η Mabrian Technologies
O κ. Βλάχος, δραστηριοποιείται ως εμπειρογνώμονας σε θέματα δημόσιας τουριστικής πολιτικής και βιώσιμης ανάπτυξης
Οι Τούρκοι πλοιοκτήτες αγόρασαν 77 πλοία πέρυσι
Υπάρχουν φόβοι για ελλείψεις στο προσωπικό στα λιμάνια εξαιτίας του κορωνοϊού αλλά και της κινεζικής Πρωτοχρονιάς, που φέτος είναι στις 22 Ιανουαρίου
Ο μεγαλύτερος αριθμός προσεγγίσεων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη έχει προέλευση ή προορισμό λιμάνια των δύο γειτονικών χωρών.
Ενώ η Ευρώπη και η Ελλάδα ανέμεναν μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, εκατοντάδες χιλιάδες αφίξεις Κινέζων, η έξαρση εκ νέου της πανδημίας βάζει προσωρινά εμπόδια
Το 22% της εγχώριας αγοράς και την πρώτη θέση μεταξύ των τουριστικών λιμένων της χώρας, κατέχει η Μαρίνα Φλοίσβου όπως αναφέρεται στην Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021 της LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. που διαχειρίζεται τη Μαρίνα.
Αξιοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο την άνοδο των αξιών των πλοίων κυρίως στα δεξαμενόπλοια
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433