Η oυκρανική κρίση φέρνει άνοδο της ζήτησης σε πλοία
Το «πολεμικό κλίμα» δημιουργεί αναστάτωση στη ναυτιλία
Το «πολεμικό κλίμα» δημιουργεί αναστάτωση στη ναυτιλία
Έντονος προβληματισμός από τα μέλη του ΕΒΕΠ και τους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων για τις αυξήσεις
Ανατροπές στον χάρτη των ενεργειακών προϊόντων φέρνουν Ουκρανικό και ενεργειακή κρίση
Φιλοδοξεί να ανταποκριθεί στην επικείμενη αύξηση του όγκου εργασιών φορτοεκφόρτωσης, κυρίως οικοδομικών υλικών, για το Ελληνικό
Το σχεδίασε η σουηδική εταιρεία FKAB Marine Design
Το ενδεχόμενο πολεμικής σύρραξης στην Ουκρανία οδηγεί σε αναθεώρηση των ασφαλίστρων που χρεώνουν στην περιοχή
Οι ακτοπλόοι φοβούνται μην ισχύει και στην ηλεκτροδότηση το μοντέλο που ισχύει για την συλλογή των αποβλήτων των πλοίων
Το 80% των νέων πλοίων που βρίσκονται στα σκαριά θα χρησιμοποιεί καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα
Η τιμή πώλησης που πέτυχε η Navios Partners επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση πλοίων που καταγράφεται ακόμη στην αγορά των containerships
Περισσότερα από ποτέ θα είναι τα κρουαζιερόπλοια που θα χρησιμοποιήσουν τα ελληνικά λιμάνια ως βάση εκκίνησης
Ο «ανταγωνιστής» της ΣΕΠ, οι εγκαταστάσεις της Cosco στη Ισπανική Βαλένθια κατέγραψαν και αυτές άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων πολύ μικρότερη όμως, μόλις κατά 0,5%
Σημαντικό πρόβλημα στις διαδρομές Ασία - Βόρεια Ευρώπη και Κίνα - Καλιφόρνια
Σε περίπτωση κλιμάκωσης της κρίσης θα υπάρξουν βραχυπρόθεσμα «χαμένοι» και «κερδισμένοι» μεταξύ των ναυτιλιακών κλάδων
Το Insete, προκειμένου να ελέγξει την ακρίβεια του ισχυρισμού ότι η Ελλάδα είναι προορισμός χαμηλής δαπάνης, συνέκρινε τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη στις δύο χώρες
Η κούρσα των τιμών του πετρελαίου έφερε τις πρώτες ανατιμήσεις n Κίνδυνος μεγάλων αυξήσεων από το 2023
Η άνοδος, όπως αναφέρει η DynaLiners κατανεμήθηκε λίγο πολύ εξίσου μεταξύ του διηπειρωτικού και του ενδοπεριφερειακού εμπορίου
Ο ΙΜΟ έως το 2050 στοχεύει στη μείωση τόσο των θαλάσσιων εκπομπών όσο και την έντασή τους σε CO2 κατά τουλάχιστον 50% και 70% αντίστοιχα, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008
Η ισραηλινή εταιρεία θα ναυλώσει πέντε πλοία που είναι ήδη εν λειτουργία και οκτώ υπό ναυπήγηση πλοία
«Στις τιμολογιακές αναπροσαρμογές του ΟΛΠ, διακρίνεται μια αλλαγή οικονομικής πολιτικής και μια αντίδραση με υπερβολικές αυξήσεις»
Ιστορική αλλαγή στο Διοικητικό Συμβούλιο του φορέα που εκπροσωπεί τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη του κόσμου
Οι αυξήσεις αποδίδονται από τα στελέχη της Cosco στην άνοδο του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού
Το 2021, τα έσοδα της Maersk αυξήθηκαν κατά 55%. στα 61,8 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 18,033 δισ. δολ. έναντι 2,9 δισ. δολ. ένα χρόνο πριν και μόλις 509 εκατ. δολ. το 2019.
H ακτοπλοϊκή εταιρεία των αδελφών Στεφάνου απέκτησε, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές του OT, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433