
Tι φέρνει στη ναυτιλία το τέλος της παγκοσμιοποίησης
Η πολεμική σύγκρουση τροποποιεί τους εμπορικούς δρόμους και μεταβάλλει μεγέθη και κατηγορίες πλοίων
Η πολεμική σύγκρουση τροποποιεί τους εμπορικούς δρόμους και μεταβάλλει μεγέθη και κατηγορίες πλοίων
Από αύριο με νέες αυξημένες τιμές μέχρι και 12%
Η χωρητικότητά του, έπειτα από τη μετασκευή που θα δεχθεί, θα είναι 1000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μεταφέρει πάνω από 430 Ι.Χ ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, και πάνω από 1300 επιβάτες.
Μελέτη υπογραμμίζει ότι είναι προ των πυλών ο κίνδυνος πλοία να αποφεύγουν τα λιμάνια της ΕΕ και να προτιμούν άλλα γειτονικά, για μην υποχρεούνται να αγοράζουν δικαιώματα ρύπων και να επιβαρύνουν έτσι το κόστος λειτουργίας τους.
Μέχρι 27 Μαρτίου άλλαξαν χέρια 453 πλοία έναντι 520 πλοίων πέρυσι
H Moby που ανήκει στην Οικογένεια Ονοράτο επλήγη από την πτώση της κίνησης λόγω της πανδημίας και έπρεπε μέχρι τέλους Μαρτίου να βρει λύση στην αναδιάρθρωση του χρέους
Το Seaduchess, είναι ένα νεότευκτο VLCC, ναυπηγήθηκε το 2022 στα γιαπωνέζικα ναυπηγεία Imabari και είναι μεταφορικής ικανότητας 309.800 dwt
Με ευθύνη την επίβλεψη και τον στρατηγικό σχεδιασμό των δραστηριοτήτων διαχείρισης πλοίων παγκοσμίως
Από τον πόλεμο των Εξι Ημερών... στην Ουκρανία και πώς η ελληνική ναυτιλία καταφέρνει να βγαίνει πιο δυνατή από τις γεωπολιτικές εντάσεις
Η συμφωνία ΕΕ - ΗΠΑ αναμένεται να οδηγήσει κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σε αύξηση της ζήτησης LNG Carriers και σε άνοδο των ναύλων
Σε σύγκριση με πέρσι ο ελληνικών συμφερόντων στόλος, μετράει 102 πλοία περισσότερα και 4,87 εκατ. επιπλέον dwt
Τι δείχνουν τα στοιχεία από το Lloyd's List Intelligence
Οι εξαιρετικά θετικές συνθήκες στον τομέα των containerships συνεχίζουν να ενισχύουν το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών μετά τα ιστορικά κέρδη τους κατά τη διάρκεια του 2021, επισημαίνει η Intermodal.
Στους δείκτες των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καταγράφηκαν αυξομειώσεις
Η πολεμική σύγκρουση στην Ουκρανία ήδη αρχίζει και επηρεάζει τον ελληνικό τουρισμό με τον ρυθμό των προκρατήσεων να έχει μειωθεί σημαντικά
Η κα. Ιωάννου αναλαμβάνει διευθύνουσα σύμβουλος στο Shipowners Claims Bureau, που διαχειρίζεται το American Club, από την 1η Αυγούστου 2022
Τα πλοία που είναι οικολογικού σχεδιασμού έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024,
Ζητούν να καταβληθούν στις ακτοπλοϊκές εταιρείες που εξυπηρετούν άγονες γραμμές τα 42 εκατ. ευρώ που τους οφείλονται από πέρυσι και αφορούν μισθώματα για δρομολόγια που έχουν εκτελεσθεί
Υπό ναυπήγηση τέσσερα ακόμη δεξαμενόπλοια
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες... ανάχωμα στην «αντεπίθεση» των Ασιατών που εκμεταλλεύονται τη μετατόπιση του παγκόσμιου εμπορίου προς Ανατολάς
Η απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα συνιστά τη νέα μεγάλη πρόκληση των πλοιοκτητών - Ετος-ορόσημο το 2023
O Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενημερώθηκε για τα τρέχοντα θέματα που απασχολούν τη ναυτιλία, ειδικότερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο
Τι ανέφερε ο πρόεδρος του ελληνικού Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433