
Πώς επηρεάζουν τις ναυλαγορές οι κυρώσεις στη Ρωσία
Η πρωινή εισβολή άλλαξε τα δεδομένα καθώς φαίνεται ότι τα πρώτα προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται στα λιμάνια της Οδησσού και της Μαριούπολης
Η πρωινή εισβολή άλλαξε τα δεδομένα καθώς φαίνεται ότι τα πρώτα προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται στα λιμάνια της Οδησσού και της Μαριούπολης
Θυγατρική της ρωσικής Promsvyazbank Public Joint Stock Co -που περιλαμβάνεται μεταξύ των χρηματοπιστωτικά ιδρυμάτων που θα υποστούν κυρώσεις σύμφωνα με τον Τζο Μπάιντεν- είναι όπως αναφέρει η LloydsList και η PSB Leasing, στην οποία ανήκουν πέντε πλοία
Η Alphaliner υπολογίζει ότι από το λιμάνι του Πειραιά διακινήθηκαν 5,32 εκατ. teu από 5,427 εκατ. teu το 2020 και 5,648 εκατ. teu το 2019
Το ΞΕΕ θα καταθέσει φάκελο προκειμένου να αντιμετωπισθεί το κομμάτι της παραπλανητικής διαφήμισης αλλά και το πλαίσιο για την οικονομία διαμοιρασμού
Η κατάσταση είναι αντιμετωπίσιμη αλλά δεν είναι μία εύκολη υπόθεση και κυρίως δεν μπορεί να μην έχει συνέπειες, τόνισε ο απερχόμενος πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης
Τα συμπεράσματα της 17ης ετήσιας Έρευνας «Περί Ικανοποίησης Ξενοδοχείων και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής 2021»
Τι αναφέρουν εκπρόσωποι των ξενοδόχων και του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών
Το «πολεμικό κλίμα» δημιουργεί αναστάτωση στη ναυτιλία
Έντονος προβληματισμός από τα μέλη του ΕΒΕΠ και τους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων για τις αυξήσεις
Ανατροπές στον χάρτη των ενεργειακών προϊόντων φέρνουν Ουκρανικό και ενεργειακή κρίση
Φιλοδοξεί να ανταποκριθεί στην επικείμενη αύξηση του όγκου εργασιών φορτοεκφόρτωσης, κυρίως οικοδομικών υλικών, για το Ελληνικό
Το σχεδίασε η σουηδική εταιρεία FKAB Marine Design
Το ενδεχόμενο πολεμικής σύρραξης στην Ουκρανία οδηγεί σε αναθεώρηση των ασφαλίστρων που χρεώνουν στην περιοχή
Οι ακτοπλόοι φοβούνται μην ισχύει και στην ηλεκτροδότηση το μοντέλο που ισχύει για την συλλογή των αποβλήτων των πλοίων
Το 80% των νέων πλοίων που βρίσκονται στα σκαριά θα χρησιμοποιεί καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα
Η τιμή πώλησης που πέτυχε η Navios Partners επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση πλοίων που καταγράφεται ακόμη στην αγορά των containerships
Περισσότερα από ποτέ θα είναι τα κρουαζιερόπλοια που θα χρησιμοποιήσουν τα ελληνικά λιμάνια ως βάση εκκίνησης
Ο «ανταγωνιστής» της ΣΕΠ, οι εγκαταστάσεις της Cosco στη Ισπανική Βαλένθια κατέγραψαν και αυτές άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων πολύ μικρότερη όμως, μόλις κατά 0,5%
Σημαντικό πρόβλημα στις διαδρομές Ασία - Βόρεια Ευρώπη και Κίνα - Καλιφόρνια
Σε περίπτωση κλιμάκωσης της κρίσης θα υπάρξουν βραχυπρόθεσμα «χαμένοι» και «κερδισμένοι» μεταξύ των ναυτιλιακών κλάδων
Το Insete, προκειμένου να ελέγξει την ακρίβεια του ισχυρισμού ότι η Ελλάδα είναι προορισμός χαμηλής δαπάνης, συνέκρινε τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη στις δύο χώρες
Η κούρσα των τιμών του πετρελαίου έφερε τις πρώτες ανατιμήσεις n Κίνδυνος μεγάλων αυξήσεων από το 2023
Η άνοδος, όπως αναφέρει η DynaLiners κατανεμήθηκε λίγο πολύ εξίσου μεταξύ του διηπειρωτικού και του ενδοπεριφερειακού εμπορίου
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007