
Παγωμάρα λόγω Ομικρον, αισιοδοξία για μετά το Πάσχα
Η αβεβαιότητα έχει φρενάρει τις κρατήσεις για τη φετινή σεζόν - Αναμένεται ανάκαμψη μετά την άνοιξη
Η αβεβαιότητα έχει φρενάρει τις κρατήσεις για τη φετινή σεζόν - Αναμένεται ανάκαμψη μετά την άνοιξη
Με την απόκτηση της ΑΝΕΚ ο όμιλος Attica Group θα βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην Ευρώπη μεταξύ όλων των ακτοπλοϊκών ομίλων αναφορικά με τη δυνατότητα διακίνησης επιβατών
Τα νέα δεδομένα που φέρνει το σχέδιο νόμου n Η ειδική ρύθμιση για πλοία άνω των 35 μέτρων
Ζητούν άμεσα μέτρα στήριξης
Οι προτάσεις για να αποτελέσει η Ελλάδα «κοιτίδα» παραγωγής αξιωματικών κατάρτισης
Η ταϊβανέζικη εταιρεία θα δρομολογήσει τον προσεχή Μάιο το «Ever Alot» ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα μεταφέρει 24.004 Teu
Η MSC ξεπέρασε τη Maersk καθώς βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η μάχη γιγάντων για την πρώτη θέση στις μεταφορές
«Σύννεφα» εξαιτίας της παραλλαγής Όμικρον «βλέπει» ο επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας
Ποιες λύσεις που προκρίνονται από τους ειδικούς προκειμένου η ακτοπλοΐα να έχει πρόσβαση σε φθηνότερο ηλεκτρικό ρεύμα όταν θα αρχίσει να λειτουργεί η υποχρεωτική ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Η αξία της παραγγελίας ανέρχεται σε 502,1 δισ. γουόν (416 εκατ. δολ.)
Τις πρώτες ημέρες του 2022 ζητήθηκαν από ναυπηγικές μονάδες τουλάχιστον έξι πλοία με καύσιμο LNG και άλλα τρία που θα μεταφέρουν LNG
Η Maersk διατήρησε τα πρωτεία ως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τον κόσμο από την MSC που παραμένει δεύτερη
Το «Yara Birkeland» θα ξεκινήσει σύντομα μια δοκιμαστική περίοδο δύο ετών, πριν τεθεί σε τακτική δρομολόγηση
H έξαρση της παραλλαγής «'Oμικρον», έχουν μεταβάλει άρδην το κλίμα
Κάποια λιμάνια εξετάζουν την επιβολή προστίμων για την αποσυμφόρηση του προβλήματος
Οι αξίες των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα παραμείνουν υψηλές και το 2022
Μπορεί ο υπουργός Τουρισμού να εξαγγέλλει άνοιγμα της νέας σεζόν για τις 2 Μαρτίου παράγοντες του ελληνικού τουρισμού εκτιμούν ότι θα είναι θετικό εάν το 2022 ο τουρισμός ξεκινήσει ουσιαστικά στο δεύτερο τρίμηνο
Το 2021 ήταν μια χρονιά που η ναυτιλία ανέδειξε τον αναντικατάστατο ρόλο της στην εξυπηρέτηση του παγκοσμίου εμπορίου και στον εφοδιασμό του πλανήτη με αγαθά, σε μια πολύ δύσκολη περίοδο λόγω της πανδημίας
Ο αριθμός των ναυτικών μας είναι μεγάλος, ειδικά στα πλοία που φέρουν σημαία χώρας - μέλους της Ευρωπαϊκής Ενωσης
Ακυρώνονται ταξίδια, επιβάτες μπαίνουν σε καραντίνα - Θα καθυστερήσει όπως όλα δείχνουν η έναρξη της νέας σεζόν λόγω της μετάλλαξης Ομικρον
Υπερδιπλασίασαν τις επενδύσεις τους σε αγορές second hand πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές το 2021 σε σύγκριση με το 2020 σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία
Το Νοέμβριο η αξιοπιστία των δρομολογίων υποχώρησε κατά 0,6% στο 33,6% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα
Η άνοδος των εισροών από την ποντοπόρο ναυτιλία αναμένεται να κινηθεί ανοδικά και την επόμενη χρονιά
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433