❚❚
FTSE [Large Cap] 0 0 0 FTSEA [Δείκτης Αγοράς] 0 0 0 FTSEM [Mid Cap] 0 0 0 HELMSI [Mid & Small Cap] 0 0 0 ΔΤΡ [Τράπεζες] 0 0 0 ΙΛΥΔΑ [ILYDA.ATH] 0 0 0 ΔΕΗ [PPC.ATH] 0 0 0 ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ [BLEKEDROS.ATH] 0 0 0 ΕΛΠΕ [ELPE.ATH] 0 0 0 ΠΕΤΡΟ [PETRO.ATH] 0 0 0 ΟΛΠ [PPA.ATH] 0 0 0 TITC [TITC.ATH] 0 0 0 ΓΕΚΤΕΡΝΑ [GEKTERNA.ATH] 0 0 0 ΕΥΑΠΣ [EYAPS.ATH] 0 0 0 ΛΟΥΛΗ [KYLO.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΠ [LEBEP.ATH] 0 0 0 ΠΡΕΜΙΑ [PREMIA.ATH] 0 0 0 NOVAL [NOVAL.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΚΑ [INTRK.ATH] 0 0 0 ΧΑΙΔΕ [HAIDE.ATH] 0 0 0 ΔΡΟΜΕ [DROME.ATH] 0 0 0 ACAG [ACAG.ATH] 0 0 0 ΑΣΚΟ [ASCO.ATH] 0 0 0 ΚΥΡΙΟ [KYRI.ATH] 0 0 0 ΣΑΤΟΚ [SATOK.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΚ [LEBEK.ATH] 0 0 0 ΝΑΚΑΣ [NAKAS.ATH] 0 0 0 BOCHGR [BOCHGR.ATH] 0 0 0 ΚΕΚΡ [KEKR.ATH] 0 0 0 ΠΛΑΘ [PLAT.ATH] 0 0 0 ΡΕΒΟΙΛ [REVOIL.ATH] 0 0 0 ΕΛΛ [TELL.ATH] 0 0 0 ΥΑΛΚΟ [YALCO.ATH] 0 0 0 ΙΚΤΙΝ [IKTIN.ATH] 0 0 0 ΟΠΑΠ [OPAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤ [INKAT.ATH] 0 0 0 ΜΥΤΙΛ [MYTIL.ATH] 0 0 0 ΔΟΜΙΚ [DOMIK.ATH] 0 0 0 ΦΡΛΚ [FOYRK.ATH] 0 0 0 ΜΕΡΚΟ [MERKO.ATH] 0 0 0 ΣΑΡ [SAR.ATH] 0 0 0 ΟΤΟΕΛ [OTOEL.ATH] 0 0 0 ΚΡΙ [KRI.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤΔ [INKATR.ATH] 0 0 0 ΙΑΤΡ [IATR.ATH] 0 0 0 ΠΑΙΡ [PAIR.ATH] 0 0 0 ΜΟΤΟ [MOTO.ATH] 0 0 0 ΣΠΕΙΣ [SPACE.ATH] 0 0 0 ΚΟΡΔΕ [KORDE.ATH] 0 0 0 ΠΡΟΦ [PROF.ATH] 0 0 0 ΒΟΣΥΣ [VOSYS.ATH] 0 0 0 ΕΛΙΝ [ELIN.ATH] 0 0 0 OPTIMA [OPTIMA.ATH] 0 0 0 ΑΚΡΙΤ [AKRIT.ATH] 0 0 0 ΤΕΝΕΡΓ [TENERGY.ATH] 0 0 0 ΚΕΠΕΝ [KEPEN.ATH] 0 0 0 ΔΟΥΡΟ [DUR.ATH] 0 0 0 ΠΡΔ [PRD.ATH] 0 0 0 ΑΑΑΚ [AAAK.ATH] 0 0 0 ΑΤΡΑΣΤ [ATRUST.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΚΑ [BIOKA.ATH] 0 0 0 ΠΑΠ [PAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΕΤ [INTET.ATH] 0 0 0 ΠΕΙΡ [TPEIR.ATH] 0 0 0 ΜΙΝ [MIN.ATH] 0 0 0 ΕΤΕ [ETE.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΤ [BIOT.ATH] 0 0 0 ΑΛΜΥ [ALMY.ATH] 0 0 0 ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ [TRESTATES.ATH] 0 0 0 ΜΕΝΤΙ [MEDIC.ATH] 0 0 0 ΜΟΗ [MOH.ATH] 0 0 0 ΟΛΘ [OLTH.ATH] 0 0 0

Λάμπρος Καραγεώργος

Μικρή πτώση στους ναύλους των containers
Ποντοπόρος |

Μικρή πτώση στους ναύλους των containers

Ο Freightos Baltic Global Container Index, ένα δείκτης που αποτυπώνει τους ναύλους στα containers μειώθηκε σημαντικά προς το τέλος της περασμένης εβδομάδας με τους ναύλους στις διαδρομές Κίνας-ΗΠΑ να μειώνονται κατά 3.000 δολ έως 3.500 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο

Ανδρεάδης – Ορατό το πλήρες τουριστικό come back της χώρας – Εξαιρετικές οι προκρατήσεις για το 2022
Τουρισμός |

Ορατό το πλήρες τουριστικό come back της χώρας - Εξαιρετικές οι προκρατήσεις για το 2022

Τα στοιχεία για τις κρατήσεις μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου και τα πρώτα μηνύματα των προκρατήσεων για το 2022 από την μεγάλη Βρετανία δείχνουν ότι το «πλήρες τουριστικό come-back της χώρας είναι πλέον ορατό»

Diana Shipping – Εξασφάλισε ναύλο για πλοίο της τέσσερις φορές ψηλότερο από τον προηγούμενο
Ναυτιλία |

Diana Shipping: Εξασφάλισε ναύλο για πλοίο της τέσσερις φορές ψηλότερο από τον προηγούμενο

Η ναύλωση του πλοίου που αναμένεται να αποφέρει περίπου 5,04 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης, είναι ενδεικτική της σημαντικής ανόδους της ναυλαγοράς χύδην  ξηρού φορτίου, το τελευταίο διάστημα.

Επενδύσεις άνω των 5 δισ. δολαρίων από τους Έλληνες εφοπλιστές
Ποντοπόρος |

Επενδύσεις άνω των 5 δισ. δολαρίων από τους Έλληνες εφοπλιστές

Διπλάσιος αριθμός πλοίων άλλαξε χέρια από την αρχή του χρόνου σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, επιβεβαιώνοντας το σημαντικό ενδιαφέρον για επενδύσεις κυρίως στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και δευτερευόντως στα containerships και στα δεξαμενόπλοια

Νομοσχέδιο – Δικαίωμα στη Cosco να αλλάξει τις υποχρεωτικές επενδύσεις στον ΟΛΠ
Λιμάνια |

Νομοσχέδιο: Δικαίωμα στη Cosco να αλλάξει τις υποχρεωτικές επενδύσεις στον ΟΛΠ

Πρόκειται για τη συμφωνία που τροποποιεί τη σύμβαση παραχώρησης και δίνει στην Cosco ένα νέο περιθώριο πέντε συν πέντε χρόνων για να ολοκληρώσει τις υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 293 εκατ. ευρώ που προβλέπει η αρχική σύμβαση.

Από ρεκόρ σε ρεκόρ «πετάει» ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς BDI
Ποντοπόρος |

Από ρεκόρ σε ρεκόρ «πετάει» ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς BDI

Όπως επισημαίνει στον «ot.gr» ο κ. Γιάννης Παργανάς αναλυτής του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal, η ανοδική κίνηση των ναύλων που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα είναι συνάρτηση πολλών επιμέρους παραγόντων.

Νέα παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο
Ποντοπόρος |

Νέα παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο

Τα πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG Fuel) κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των πλοιοκτητών της διεθνούς ναυτιλίας καθώς θεωρείται ως το καύσιμο μετάβασης σε μια νέα πιο «πράσινη» εποχή για τη ναυτιλία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο