❚❚
FTSE [Large Cap] 0 0 0 FTSEA [Δείκτης Αγοράς] 0 0 0 FTSEM [Mid Cap] 0 0 0 HELMSI [Mid & Small Cap] 0 0 0 ΔΤΡ [Τράπεζες] 0 0 0 ΙΛΥΔΑ [ILYDA.ATH] 0 0 0 ΔΕΗ [PPC.ATH] 0 0 0 ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ [BLEKEDROS.ATH] 0 0 0 ΕΛΠΕ [ELPE.ATH] 0 0 0 ΠΕΤΡΟ [PETRO.ATH] 0 0 0 ΟΛΠ [PPA.ATH] 0 0 0 TITC [TITC.ATH] 0 0 0 ΓΕΚΤΕΡΝΑ [GEKTERNA.ATH] 0 0 0 ΕΥΑΠΣ [EYAPS.ATH] 0 0 0 ΛΟΥΛΗ [KYLO.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΠ [LEBEP.ATH] 0 0 0 ΠΡΕΜΙΑ [PREMIA.ATH] 0 0 0 NOVAL [NOVAL.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΚΑ [INTRK.ATH] 0 0 0 ΧΑΙΔΕ [HAIDE.ATH] 0 0 0 ΔΡΟΜΕ [DROME.ATH] 0 0 0 ACAG [ACAG.ATH] 0 0 0 ΑΣΚΟ [ASCO.ATH] 0 0 0 ΚΥΡΙΟ [KYRI.ATH] 0 0 0 ΣΑΤΟΚ [SATOK.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΚ [LEBEK.ATH] 0 0 0 ΝΑΚΑΣ [NAKAS.ATH] 0 0 0 BOCHGR [BOCHGR.ATH] 0 0 0 ΚΕΚΡ [KEKR.ATH] 0 0 0 ΠΛΑΘ [PLAT.ATH] 0 0 0 ΡΕΒΟΙΛ [REVOIL.ATH] 0 0 0 ΕΛΛ [TELL.ATH] 0 0 0 ΥΑΛΚΟ [YALCO.ATH] 0 0 0 ΙΚΤΙΝ [IKTIN.ATH] 0 0 0 ΟΠΑΠ [OPAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤ [INKAT.ATH] 0 0 0 ΜΥΤΙΛ [MYTIL.ATH] 0 0 0 ΔΟΜΙΚ [DOMIK.ATH] 0 0 0 ΦΡΛΚ [FOYRK.ATH] 0 0 0 ΜΕΡΚΟ [MERKO.ATH] 0 0 0 ΣΑΡ [SAR.ATH] 0 0 0 ΟΤΟΕΛ [OTOEL.ATH] 0 0 0 ΚΡΙ [KRI.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤΔ [INKATR.ATH] 0 0 0 ΙΑΤΡ [IATR.ATH] 0 0 0 ΠΑΙΡ [PAIR.ATH] 0 0 0 ΜΟΤΟ [MOTO.ATH] 0 0 0 ΣΠΕΙΣ [SPACE.ATH] 0 0 0 ΚΟΡΔΕ [KORDE.ATH] 0 0 0 ΠΡΟΦ [PROF.ATH] 0 0 0 ΒΟΣΥΣ [VOSYS.ATH] 0 0 0 ΕΛΙΝ [ELIN.ATH] 0 0 0 OPTIMA [OPTIMA.ATH] 0 0 0 ΑΚΡΙΤ [AKRIT.ATH] 0 0 0 ΤΕΝΕΡΓ [TENERGY.ATH] 0 0 0 ΚΕΠΕΝ [KEPEN.ATH] 0 0 0 ΔΟΥΡΟ [DUR.ATH] 0 0 0 ΠΡΔ [PRD.ATH] 0 0 0 ΑΑΑΚ [AAAK.ATH] 0 0 0 ΑΤΡΑΣΤ [ATRUST.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΚΑ [BIOKA.ATH] 0 0 0 ΠΑΠ [PAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΕΤ [INTET.ATH] 0 0 0 ΠΕΙΡ [TPEIR.ATH] 0 0 0 ΜΙΝ [MIN.ATH] 0 0 0 ΕΤΕ [ETE.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΤ [BIOT.ATH] 0 0 0 ΑΛΜΥ [ALMY.ATH] 0 0 0 ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ [TRESTATES.ATH] 0 0 0 ΜΕΝΤΙ [MEDIC.ATH] 0 0 0 ΜΟΗ [MOH.ATH] 0 0 0 ΟΛΘ [OLTH.ATH] 0 0 0

Λάμπρος Καραγεώργος

Yu Zenggang (ΟΛΠ) – Ελλάδα και Κίνα μαζί να οδηγούν τις εξελίξεις στη ναυτιλία
Ναυτιλία |

Yu Zenggang (ΟΛΠ): Ελλάδα και Κίνα μαζί να οδηγούν τις εξελίξεις στη ναυτιλία

Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ.Yu Zenggang τόνισε ότι η Ελλάδα και η Κίνα είναι διαχρονικά πρωτοπόρες και γνωρίζουν σε βάθος τα ναυτικά θέματα και για αυτό οφείλουν μαζί να οδηγούν τις εξελίξεις για το μέλλον της ναυτιλίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στα ύψη οι ναύλοι στο χύδην ξηρό φορτίο – Δεν ακολουθούν οι μετοχές
Ποντοπόρος |

Στα ύψη οι ναύλοι στο χύδην ξηρό φορτίο - Δεν ακολουθούν οι μετοχές

Πάρα την πολύ καλή πορεία της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου οι μετοχές των εισηγμένων στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακών εταιρειών, παραμένουν τον τελευταίο μήνα σε «flat» επίπεδα.

Επιστολή διαμαρτυρίας για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο
Ακτοπλοΐα |

Επιστολή διαμαρτυρίας για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο

Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση επιβατών οι οποίοι αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν με άλλο πλοίο σε άλλο προορισμό, αρκετά χιλιόμετρα μακριά από το λιμάνι στο οποίο επρόκειτο να μεταβούν αρχικά.

Έχασε 300.000 επιβάτες η ακτοπλοΐα, φέτος το καλοκαίρι, σε σύγκριση με το 2019
Ακτοπλοΐα |

Ακτοπλοΐα: Αυξημένη επιβατική κίνηση αλλά χωρίς να «ρεφάρει» τις περυσινές ζημιές

Η επιβατική κίνηση από την 1η Ιουλίου μέχρι και τις 14 Αυγούστου του τρέχοντος έτους από τα τρία λιμάνια της Αττικής έφτασε τους 1.422.361 επιβάτες έναντι 1.109.992 ταξιδιωτών το 2020 το ίδιο διάστημα και 1.761.469 το ίδιο διάστημα του 2019.

Ναυσιπλοΐα – Η πανδημία διατηρεί στα ύψη τα κόστη μεταφοράς
Ποντοπόρος |

Η πανδημία διατηρεί στα ύψη τα κόστη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Το κλείσιμο ενός τερματικού σταθμού στο τρίτο πιο πολυσύχναστο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, στο λιμάνι Ningbo στη Κίνα, αποδεικνύει ότι η αναταραχή στη διεθνή ναυσιπλοΐα, λόγω του κορωνοϊού δεν μπορεί να κοπάσει εύκολα

Έχασε μια μάχη με το λιμάνι της Βαλένθια ο Πειραιάς – Έμεινε πίσω από το ισπανικό λιμάνια το πρώτο εξάμηνο
Λιμάνια |

Έχασε μια μάχη με το λιμάνι της Βαλένθια ο Πειραιάς

Κύκλοι του ΟΛΠ σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή στον «Ot.gr» σημείωναν ότι το λιμάνι της Βαλένθια διαθέτει μια μεγαλύτερη ενδοχώρα και στην συγκεκριμένη συγκυρία «τραβάει» περισσότερα φορτία σε σύγκριση με τον Πειραιά.

XRTC – Πάνω από 3 δισ. ευρώ χρειάζονται για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου
Ακτοπλοΐα |

Πάνω από 3 δισ. ευρώ για να ανανεωθεί ο ακτοπλοϊκός στόλος

Τα απαιτούμενα κεφάλαια της ανανέωσης και αναβάθμισης του ακτοπλοϊκού στόλου την επόμενη δεκαετία κυμαίνονται μεταξύ 2,6 -3 δισ. ευρώ ενώ επιπρόσθετα χρειάζονται άνω των €100 εκατ. για την αναβάθμιση του στόλου στα νεότερα πλοία

Τα πρώτα πλοία μεταφοράς υγραερίου που θα έχουν ως καύσιμο αμμωνία
Ναυτιλία |

Τα πρώτα πλοία μεταφοράς υγραερίου που θα έχουν ως καύσιμο αμμωνία

Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο ενώ έχουν σχεδιασθεί έτσι ώστε να μπορούν με μετατροπή να αξιοποιήσουν ως καύσιμο και την αμμωνία η οποία έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το LPG.

Άγονες γραμμές – Δικαίωσε την Hellenic Seaways η Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών
Ναυτιλία |

Άγονες γραμμές: Δικαίωσε την Hellenic Seaways η Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών

Η ΑΕΠΠ ανέτρεψε σχετική απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, με την οποία είχε αναθέσει την γραμμή στην ναυτιλιακή εταιρεία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. (όμιλος Sea Jets).

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο