❚❚
FTSE [Large Cap] 0 0 0 FTSEA [Δείκτης Αγοράς] 0 0 0 FTSEM [Mid Cap] 0 0 0 HELMSI [Mid & Small Cap] 0 0 0 ΔΤΡ [Τράπεζες] 0 0 0 ΙΛΥΔΑ [ILYDA.ATH] 0 0 0 ΔΕΗ [PPC.ATH] 0 0 0 ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ [BLEKEDROS.ATH] 0 0 0 ΕΛΠΕ [ELPE.ATH] 0 0 0 ΠΕΤΡΟ [PETRO.ATH] 0 0 0 ΟΛΠ [PPA.ATH] 0 0 0 TITC [TITC.ATH] 0 0 0 ΓΕΚΤΕΡΝΑ [GEKTERNA.ATH] 0 0 0 ΕΥΑΠΣ [EYAPS.ATH] 0 0 0 ΛΟΥΛΗ [KYLO.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΠ [LEBEP.ATH] 0 0 0 ΠΡΕΜΙΑ [PREMIA.ATH] 0 0 0 NOVAL [NOVAL.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΚΑ [INTRK.ATH] 0 0 0 ΧΑΙΔΕ [HAIDE.ATH] 0 0 0 ΔΡΟΜΕ [DROME.ATH] 0 0 0 ACAG [ACAG.ATH] 0 0 0 ΑΣΚΟ [ASCO.ATH] 0 0 0 ΚΥΡΙΟ [KYRI.ATH] 0 0 0 ΣΑΤΟΚ [SATOK.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΚ [LEBEK.ATH] 0 0 0 ΝΑΚΑΣ [NAKAS.ATH] 0 0 0 BOCHGR [BOCHGR.ATH] 0 0 0 ΚΕΚΡ [KEKR.ATH] 0 0 0 ΠΛΑΘ [PLAT.ATH] 0 0 0 ΡΕΒΟΙΛ [REVOIL.ATH] 0 0 0 ΕΛΛ [TELL.ATH] 0 0 0 ΥΑΛΚΟ [YALCO.ATH] 0 0 0 ΙΚΤΙΝ [IKTIN.ATH] 0 0 0 ΟΠΑΠ [OPAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤ [INKAT.ATH] 0 0 0 ΜΥΤΙΛ [MYTIL.ATH] 0 0 0 ΔΟΜΙΚ [DOMIK.ATH] 0 0 0 ΦΡΛΚ [FOYRK.ATH] 0 0 0 ΜΕΡΚΟ [MERKO.ATH] 0 0 0 ΣΑΡ [SAR.ATH] 0 0 0 ΟΤΟΕΛ [OTOEL.ATH] 0 0 0 ΚΡΙ [KRI.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤΔ [INKATR.ATH] 0 0 0 ΙΑΤΡ [IATR.ATH] 0 0 0 ΠΑΙΡ [PAIR.ATH] 0 0 0 ΜΟΤΟ [MOTO.ATH] 0 0 0 ΣΠΕΙΣ [SPACE.ATH] 0 0 0 ΚΟΡΔΕ [KORDE.ATH] 0 0 0 ΠΡΟΦ [PROF.ATH] 0 0 0 ΒΟΣΥΣ [VOSYS.ATH] 0 0 0 ΕΛΙΝ [ELIN.ATH] 0 0 0 OPTIMA [OPTIMA.ATH] 0 0 0 ΑΚΡΙΤ [AKRIT.ATH] 0 0 0 ΤΕΝΕΡΓ [TENERGY.ATH] 0 0 0 ΚΕΠΕΝ [KEPEN.ATH] 0 0 0 ΔΟΥΡΟ [DUR.ATH] 0 0 0 ΠΡΔ [PRD.ATH] 0 0 0 ΑΑΑΚ [AAAK.ATH] 0 0 0 ΑΤΡΑΣΤ [ATRUST.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΚΑ [BIOKA.ATH] 0 0 0 ΠΑΠ [PAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΕΤ [INTET.ATH] 0 0 0 ΠΕΙΡ [TPEIR.ATH] 0 0 0 ΜΙΝ [MIN.ATH] 0 0 0 ΕΤΕ [ETE.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΤ [BIOT.ATH] 0 0 0 ΑΛΜΥ [ALMY.ATH] 0 0 0 ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ [TRESTATES.ATH] 0 0 0 ΜΕΝΤΙ [MEDIC.ATH] 0 0 0 ΜΟΗ [MOH.ATH] 0 0 0 ΟΛΘ [OLTH.ATH] 0 0 0

Λάμπρος Καραγεώργος

Liner ναυτιλία: Oι στρεβλώσεις του ανταγωνισμού και οι επιπτώσεις στα λιμάνια
Συνεντεύξεις |

Liner ναυτιλία: Oι στρεβλώσεις του ανταγωνισμού και οι επιπτώσεις στα λιμάνια

Ο καθηγητής Ναυτιλιακής & Λιμενικής Οικονομίας Ηρακλής Χαραλαμπίδης μιλάει στο ot.gr για τον στρεβλό ανταγωνισμό στη ναυτιλία τακτικών γραμμών και τον «ανόητο» ανταγωνισμό των λιμανιών

Τουρισμός: Πρώτα η υγεία, αποκλείεται ο κλάδος να ρεφάρει φέτος τις ζημιές της πανδημίας
Τουρισμός |

Γιατί ο τουρισμός δεν θα ρεφάρει φέτος τις ζημιές της πανδημίας

Καθώς η μετάλλαξη «Δέλτα» του κορονοϊού  επελαύνει, αυτό που συστήνουν κορυφαίοι τουριστικοί παράγοντες είναι όλος ο κλάδος να στοχεύσει στην προστασία της υγείας επισκεπτών και εργαζομένων και να αποφύγει τη λογική της «αρπαχτής»

Μελέτη διαΝΕΟσις: Η Ανάπτυξη Των Τουριστικών Λιμένων Στην Ελλάδα – 3 σενάρια ανάπτυξης
Ναυτιλία |

Τρία σενάρια για ανάπτυξη των τουριστικών λιμένων στην Ελλάδα

Ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί οικονομική δραστηριότητα με σημαντική συνεισφορά στην απασχόληση και την εθνική οικονομία - Η Ελλάδα συνδυάζει δυνητικά όσα επιζητεί ο ιδιοκτήτης/χρήστης επαγγελματικών σκαφών αναψυχής

Ναι μεν, αλλά… από τη διεθνή ναυτιλία στις προτάσεις της Ε.Ε. για το Κλίμα
Ναυτιλία |

Ναι μεν, αλλά… από τη διεθνή ναυτιλία στις προτάσεις της Ε.Ε. για το Κλίμα

Μάλλον αρνητικοί είναι οι διεθνείς ναυτιλιακοί φορείς στις προτάσεις που περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Ε.Ε. για το Κλίμα αναφορικά με τον κλάδο, που ανακοινώθηκε σήμερα από την Κομισιόν

Χάρης Θεοχάρης: Σχεδόν μηδενικά τα κρούσματα στις πύλες εισόδου της χώρας
Τουρισμός |

Θεοχάρης: Σχεδόν μηδενικά τα κρούσματα στις πύλες εισόδου

«Έχουμε στη διάθεσή μας 260 εκατ. ευρώ για να ξεκινήσουμε τον ουσιαστικό και μακρόπνοο μετασχηματισμό του Ελληνικού Τουρισμού. Με έναν συνδυασμό επενδύσεων και μεταρρυθμίσεων, ο οποίος αναλύεται σε δύο κεντρικούς πυλώνες: Την Πράσινη και τη Γαλάζια ανάπτυξη», ανέφερε ο υπουργός

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο