❚❚
FTSE [Large Cap] 0 0 0 FTSEA [Δείκτης Αγοράς] 0 0 0 FTSEM [Mid Cap] 0 0 0 HELMSI [Mid & Small Cap] 0 0 0 ΔΤΡ [Τράπεζες] 0 0 0 ΙΛΥΔΑ [ILYDA.ATH] 0 0 0 ΔΕΗ [PPC.ATH] 0 0 0 ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ [BLEKEDROS.ATH] 0 0 0 ΕΛΠΕ [ELPE.ATH] 0 0 0 ΠΕΤΡΟ [PETRO.ATH] 0 0 0 ΟΛΠ [PPA.ATH] 0 0 0 TITC [TITC.ATH] 0 0 0 ΓΕΚΤΕΡΝΑ [GEKTERNA.ATH] 0 0 0 ΕΥΑΠΣ [EYAPS.ATH] 0 0 0 ΛΟΥΛΗ [KYLO.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΠ [LEBEP.ATH] 0 0 0 ΠΡΕΜΙΑ [PREMIA.ATH] 0 0 0 NOVAL [NOVAL.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΚΑ [INTRK.ATH] 0 0 0 ΧΑΙΔΕ [HAIDE.ATH] 0 0 0 ΔΡΟΜΕ [DROME.ATH] 0 0 0 ACAG [ACAG.ATH] 0 0 0 ΑΣΚΟ [ASCO.ATH] 0 0 0 ΚΥΡΙΟ [KYRI.ATH] 0 0 0 ΣΑΤΟΚ [SATOK.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΚ [LEBEK.ATH] 0 0 0 ΝΑΚΑΣ [NAKAS.ATH] 0 0 0 BOCHGR [BOCHGR.ATH] 0 0 0 ΚΕΚΡ [KEKR.ATH] 0 0 0 ΠΛΑΘ [PLAT.ATH] 0 0 0 ΡΕΒΟΙΛ [REVOIL.ATH] 0 0 0 ΕΛΛ [TELL.ATH] 0 0 0 ΥΑΛΚΟ [YALCO.ATH] 0 0 0 ΙΚΤΙΝ [IKTIN.ATH] 0 0 0 ΟΠΑΠ [OPAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤ [INKAT.ATH] 0 0 0 ΜΥΤΙΛ [MYTIL.ATH] 0 0 0 ΔΟΜΙΚ [DOMIK.ATH] 0 0 0 ΦΡΛΚ [FOYRK.ATH] 0 0 0 ΜΕΡΚΟ [MERKO.ATH] 0 0 0 ΣΑΡ [SAR.ATH] 0 0 0 ΟΤΟΕΛ [OTOEL.ATH] 0 0 0 ΚΡΙ [KRI.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤΔ [INKATR.ATH] 0 0 0 ΙΑΤΡ [IATR.ATH] 0 0 0 ΠΑΙΡ [PAIR.ATH] 0 0 0 ΜΟΤΟ [MOTO.ATH] 0 0 0 ΣΠΕΙΣ [SPACE.ATH] 0 0 0 ΚΟΡΔΕ [KORDE.ATH] 0 0 0 ΠΡΟΦ [PROF.ATH] 0 0 0 ΒΟΣΥΣ [VOSYS.ATH] 0 0 0 ΕΛΙΝ [ELIN.ATH] 0 0 0 OPTIMA [OPTIMA.ATH] 0 0 0 ΑΚΡΙΤ [AKRIT.ATH] 0 0 0 ΤΕΝΕΡΓ [TENERGY.ATH] 0 0 0 ΚΕΠΕΝ [KEPEN.ATH] 0 0 0 ΔΟΥΡΟ [DUR.ATH] 0 0 0 ΠΡΔ [PRD.ATH] 0 0 0 ΑΑΑΚ [AAAK.ATH] 0 0 0 ΑΤΡΑΣΤ [ATRUST.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΚΑ [BIOKA.ATH] 0 0 0 ΠΑΠ [PAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΕΤ [INTET.ATH] 0 0 0 ΠΕΙΡ [TPEIR.ATH] 0 0 0 ΜΙΝ [MIN.ATH] 0 0 0 ΕΤΕ [ETE.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΤ [BIOT.ATH] 0 0 0 ΑΛΜΥ [ALMY.ATH] 0 0 0 ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ [TRESTATES.ATH] 0 0 0 ΜΕΝΤΙ [MEDIC.ATH] 0 0 0 ΜΟΗ [MOH.ATH] 0 0 0 ΟΛΘ [OLTH.ATH] 0 0 0

Λάμπρος Καραγεώργος

Γιώργος Προκοπίου, ο Έλληνας εφοπλιστής που τάραξε τα νερά στα Ναυπηγεία
Ναυτιλία |

Γιώργος Προκοπίου, ο Έλληνας εφοπλιστής που τάραξε τα νερά στα Ναυπηγεία

Ο Γιώργος Προκοπίου που είναι ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες εφοπλιστές με περισσότερα από 120 πλοία στον στόλο του και εκατοντάδες ακίνητα στην ιδιοκτησία του, ανέλαβε να ξαναστήσει την ελληνικήν ναυπηγική βιομηχανία.

Το 8% του παγκοσμίου στόλου θα αλλάξει χέρια το 2021
Ναυτιλία |

Το 8% του παγκοσμίου στόλου θα αλλάξει χέρια το 2021

Αναλύοντας τις εξελίξεις για το πρώτο εξάμηνο του 2021 ο ναυλομεσιτικός οίκος σημειώνει ότι ο διακλαδικός δείκτης ClarkSea Index ανήλθε στα 20.717 δολάρια την ημέρα το πρώτο εξάμηνο  του τρέχοντος έτους το ψηλότερο από το 2008.

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Συνεχίζεται κανονικά ο διαγωνισμός
Ναυτιλία |

Kανονικά ο διαγωνισμός για Σκαραμαγκά   

Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε μια συζήτηση για το εάν θα δοθεί ή όχι, παράταση στην προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τους δυο διαγωνισμούς που αφορούν στο ενεργητικό των ναυπηγείων, κάτι που δεν επελέγη τελικά

Metis: Τριπλή ελληνοαυστριακή συνεργασία με αιχμή προηγμένες τεχνολογίες στη ναυτιλία 
Ποντοπόρος |

Τριπλή ελληνοαυστριακή συνεργασία με αιχμή προηγμένες τεχνολογίες στη ναυτιλία 

Οι δοκιμές της τελευταίας έκδοσης της εφαρμογής Geislinger GMS Mk6 συνεχούς παρακολούθησης και μετρήσεων, των  κινούμενων μηχανολογικών μερών ενός πλοίου ολοκληρώθηκαν πάνω στην πλατφόρμα METIS IoT για  data analytics

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο