Σιδηρόδρομος: Έκπτωση 50% για νέους – Στοίχημα η ανάκτηση εμπιστοσύνης
Οι τοπικές γραμμές που σήμερα είναι εκτός λειτουργίας θα ξεκινήσουν σταδιακά από την επόμενη εβδομάδα, με προτεραιότητα το προαστιακό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα
Οι τοπικές γραμμές που σήμερα είναι εκτός λειτουργίας θα ξεκινήσουν σταδιακά από την επόμενη εβδομάδα, με προτεραιότητα το προαστιακό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα
Πότε αναμένεται να παραδοθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
Εγκαινιάστηκε το νέο φωτοβολταϊκό πάρκο των 16 MW και ως το 2025 θα προστεθούν ακόμη 45 MW
Οι μηχανές για το εφετινό διευρυμένο θερινό πρόγραμμα έχουν ήδη ανάψει
Ποιοι δρόμοι και ποιες υποδομές βρίσκονται σε φάση κατασκευής
Αλλάζει ο σχεδιασμός στους διαγωνισμούς παραχωρήσεων
Συμβάσεις έργων χωρίς την πρόβλεψη της συντήρησης
Commuting in Attica in jalopies, and the renewal of the bus fleet won't be coming this year, either
Με λεωφορεία σαράβαλα οι μετακινήσεις στην Αττική – Ούτε φέτος η ανανέωση του στόλου
Παθογένειες, εγκληματικές παραλείψεις, λανθασμένες αποφάσεις έρχονται στο φως
The conditions of the workers, the attitude of the Italians and the 717 and 635 contracts
Οι όροι των εργαζομένων, η στάση των Ιταλών και οι συμβάσεις 717 και 635
Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα από τον Πειραιά μέχρι την Κεντρική Ευρώπη - Οι συνέπειες ίσως είναι καθοριστικές και για τη θέση της χώρας στον χάρτη των logistics
Τι αποκαλύπτουν οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί Εργοληπτών Δημοσίων Έργων για τα μεγάλα προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου
Ετήσιες επιδοτήσεις 50 εκατ. ευρώ στην Hellenic Train - Στον κουβά κοινοτικοί πόροι 1,7 δισ. ευρώ για έργα
Στα άδυτα του στρατηγείου του Ίλον Μασκ στην Ελλάδα - Τα νέα ρομπότ και οι ταλαντούχοι φοιτητές του Μετσόβιου Πολυτεχνείου
Η παραδοχή Καραμανλή στη Βουλή 7 ημέρες πριν την τραγωδία στα Τέμπη
Ο ρόλος του Υπερταμείου, το ETCS στους συρμούς και τα τρένα υδρογόνου
Η σύμβαση 717/2014 της ΕΡΓΟΣΕ αποδείχθηκε δυστυχώς η πιο μοιραία – αν και φυσικά όχι μοναδική – εκκρεμότητα στις ελληνικές ράγες
Η δεύτερη νύχτα των ερευνών για τα σωστικά συνεργεία κύλησε μέσα σε ένα σκηνικό φρίκης από καμένες λαμαρίνες και συντρίμμια
Το πινγκ πονγκ ευθυνών μεταξύ ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ – Εργολάβων
Το χθεσινό σιδηροδρομικό δυστύχημα έφερε ξανά στην επιφάνεια το ζήτημα των αρμοδιοτήτων μεταξύ των σιδηροδρομικών φορέων, με φόντο και την πολυσυζητημένη ιδιωτικοποίηση της άλλοτε δημόσιας ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τι προβλέπει τροπολογία μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ΣΔΙΤ
Σκηνές τρόμου εκτυλίχθηκαν με τα πρώτα τρία βαγόνια του Intercity, στο οποίο επέβαιναν 350 επιβάτες, να έχουν τυλιχθεί στις φλόγες από τη σφοδρή σύγκρουση
Τι περιλαμβάνει ο οδικός χάρτης και ποια έργα βρίσκονται στην ατζέντα - Ο ρόλος που έχει αναλάβει η ειδική ομάδα του ΤΑΙΠΕΔ
Συμπληρώνοντας 125 χρόνια ζωής, κι έχοντας δεχθεί πλήγμα αρχικά από τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ και ακολούθως από τα ΙΧ, το τρένο στην Πελοπόννησο πέρασε σε φάση απαξίωσης
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433