❚❚
FTSE [Large Cap] 0 0 0 FTSEA [Δείκτης Αγοράς] 0 0 0 FTSEM [Mid Cap] 0 0 0 HELMSI [Mid & Small Cap] 0 0 0 ΔΤΡ [Τράπεζες] 0 0 0 ΙΛΥΔΑ [ILYDA.ATH] 0 0 0 ΔΕΗ [PPC.ATH] 0 0 0 ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ [BLEKEDROS.ATH] 0 0 0 ΕΛΠΕ [ELPE.ATH] 0 0 0 ΠΕΤΡΟ [PETRO.ATH] 0 0 0 ΟΛΠ [PPA.ATH] 0 0 0 TITC [TITC.ATH] 0 0 0 ΓΕΚΤΕΡΝΑ [GEKTERNA.ATH] 0 0 0 ΕΥΑΠΣ [EYAPS.ATH] 0 0 0 ΛΟΥΛΗ [KYLO.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΠ [LEBEP.ATH] 0 0 0 ΠΡΕΜΙΑ [PREMIA.ATH] 0 0 0 NOVAL [NOVAL.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΚΑ [INTRK.ATH] 0 0 0 ΧΑΙΔΕ [HAIDE.ATH] 0 0 0 ΔΡΟΜΕ [DROME.ATH] 0 0 0 ACAG [ACAG.ATH] 0 0 0 ΑΣΚΟ [ASCO.ATH] 0 0 0 ΚΥΡΙΟ [KYRI.ATH] 0 0 0 ΣΑΤΟΚ [SATOK.ATH] 0 0 0 ΛΕΒΚ [LEBEK.ATH] 0 0 0 ΝΑΚΑΣ [NAKAS.ATH] 0 0 0 BOCHGR [BOCHGR.ATH] 0 0 0 ΚΕΚΡ [KEKR.ATH] 0 0 0 ΠΛΑΘ [PLAT.ATH] 0 0 0 ΡΕΒΟΙΛ [REVOIL.ATH] 0 0 0 ΕΛΛ [TELL.ATH] 0 0 0 ΥΑΛΚΟ [YALCO.ATH] 0 0 0 ΙΚΤΙΝ [IKTIN.ATH] 0 0 0 ΟΠΑΠ [OPAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤ [INKAT.ATH] 0 0 0 ΜΥΤΙΛ [MYTIL.ATH] 0 0 0 ΔΟΜΙΚ [DOMIK.ATH] 0 0 0 ΦΡΛΚ [FOYRK.ATH] 0 0 0 ΜΕΡΚΟ [MERKO.ATH] 0 0 0 ΣΑΡ [SAR.ATH] 0 0 0 ΟΤΟΕΛ [OTOEL.ATH] 0 0 0 ΚΡΙ [KRI.ATH] 0 0 0 ΙΝΚΑΤΔ [INKATR.ATH] 0 0 0 ΙΑΤΡ [IATR.ATH] 0 0 0 ΠΑΙΡ [PAIR.ATH] 0 0 0 ΜΟΤΟ [MOTO.ATH] 0 0 0 ΣΠΕΙΣ [SPACE.ATH] 0 0 0 ΚΟΡΔΕ [KORDE.ATH] 0 0 0 ΠΡΟΦ [PROF.ATH] 0 0 0 ΒΟΣΥΣ [VOSYS.ATH] 0 0 0 ΕΛΙΝ [ELIN.ATH] 0 0 0 OPTIMA [OPTIMA.ATH] 0 0 0 ΑΚΡΙΤ [AKRIT.ATH] 0 0 0 ΤΕΝΕΡΓ [TENERGY.ATH] 0 0 0 ΚΕΠΕΝ [KEPEN.ATH] 0 0 0 ΔΟΥΡΟ [DUR.ATH] 0 0 0 ΠΡΔ [PRD.ATH] 0 0 0 ΑΑΑΚ [AAAK.ATH] 0 0 0 ΑΤΡΑΣΤ [ATRUST.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΚΑ [BIOKA.ATH] 0 0 0 ΠΑΠ [PAP.ATH] 0 0 0 ΙΝΤΕΤ [INTET.ATH] 0 0 0 ΠΕΙΡ [TPEIR.ATH] 0 0 0 ΜΙΝ [MIN.ATH] 0 0 0 ΕΤΕ [ETE.ATH] 0 0 0 ΒΙΟΤ [BIOT.ATH] 0 0 0 ΑΛΜΥ [ALMY.ATH] 0 0 0 ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ [TRESTATES.ATH] 0 0 0 ΜΕΝΤΙ [MEDIC.ATH] 0 0 0 ΜΟΗ [MOH.ATH] 0 0 0 ΟΛΘ [OLTH.ATH] 0 0 0

Ολγα Κλώντζα

Έτοιμος να γυρίσει σελίδα ο κατασκευαστικός κλάδος
Κατασκευές |

Έτοιμος να γυρίσει σελίδα ο κατασκευαστικός κλάδος

Μετά τη δεκαετή οικονομική ύφεση, που είχε καθηλώσει τις κατασκευές στη χώρα και το απότομο «φρένο» που έβαλε ο κορωνοϊός σε πλήθος δραστηριοτήτων, με καύσιμο τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ο κλάδος φαίνεται πως μπορεί να γυρίσει σελίδα

ΟΤΕ: Στα 36,8 εκατ. ευρώ η αποζημίωση για την καθολική υπηρεσία 2012-2016
Τηλεπικοινωνίες |

Στα 36,8 εκατ. η αποζημίωση του ΟΤΕ για την καθολική υπηρεσία 2012-2016

Η ΕΕΤΤ ενέκρινε τα αποτελέσματα του ελέγχου των υπολογισμών του Καθαρού Κόστους Καθολικής Υπηρεσίας (ΚΚΚΥ) στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών που υπέβαλε ο ΟΤΕ. Το κόστος επιμερίζεται σε όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους

ΟΣΕΘ: 478 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης
Οικονομία |

ΟΣΕΘ: 478 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης

Τα αποτελέσματα του leasing και της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ. Σε αναμονή για 30 ακόμη λεωφορεία μέσω χρησιδανείου από τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Θετικά μηνύματα από το επιβατικό κοινό για τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ μέσω «έρευνας μυστικού επιβάτη»

Τι τρέχει με το τρένο στην Πάτρα;
Κατασκευές |

Τι τρέχει με το τρένο στην Πάτρα;

Διαφορετικές προσεγγίσεις Υπουργείου Υποδομών και Δήμου αλλά ο σχεδιασμός προχωράει με «βύθιση» 5 χλμ. Στις αρχές του καλοκαιριού θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός. Πολύ ακριβό το πρότζεκτ της πλήρους υπογειοποίησης για να χρηματοδοτηθεί.

Logistics : Δυνατοί και αδύναμοι κρίκοι στην ελληνική αλυσίδα 
Οικονομία |

Logistics : Δυνατοί και αδύναμοι κρίκοι στην ελληνική αλυσίδα 

Τα δυο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας έχουν ανεβάσει στροφές, χάρη στις ιδιωτικές επενδύσεις, όμως αυτό είναι μόνο η αρχή για να εξελιχθεί η Ελλάδα σε κόμβο logistics. Τι αναφέρει έρευνα της ΕΥ Ελλάδος.

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο