Από το telex στο email - Πώς άλλαξε η τεχνολογία
Η τεχνολογία αλλάζει. Ραγδαία. Και επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Την καθημερινότητα όλων. Εκείνο που δεν αλλάζει είναι η ψυχή, το μυαλό και η καρδιά πίσω από αυτή την τεχνολογία.
Η τεχνολογία αλλάζει. Ραγδαία. Και επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Την καθημερινότητα όλων. Εκείνο που δεν αλλάζει είναι η ψυχή, το μυαλό και η καρδιά πίσω από αυτή την τεχνολογία.
Οι άνθρωποι της διοίκησης ορισμένες φορές κάνουν λάθη. Ένα από αυτά μπορεί να έχει ανεπανόρθωτες επιπτώσεις στη σχέση τους με τους ανθρώπους τους. Κι όμως, είναι εύκολο να αποφευχθεί.
Μερικές φορές, μένουμε έκθαμβοι από επιτυχίες που είναι φαινομενικά αδύνατο να συμβούν. Κι όμως συμβαίνουν. Πότε; Όταν δεν έχεις άλλη επιλογή από το να επιτύχεις.
Γιατί η Κίνα έχει -και θα έχει- χαμηλότερο κόστος παραγωγής από τη Δύση
Όταν το κλασσικό management αποτυγχάνει στη δημιουργία αποτελεσματικών ομάδων, ίσως θα μπορούσε να πάρει μαθήματα από την απλή, παιδική λογική.
Πολλές φορές η επιχείρησή μας, ή η προσωπική μας ζωή, βρίσκεται σε ένα αντιπαραγωγικό φαύλο κύκλο. Η λύση είναι να τον «τετραγωνίσουμε»
Οι managers είναι συνήθως ευφραδείς. Μιλούν, καθοδηγούν, διοικούν. Η πλέον συχνή λέξη που χρησιμοποιούν, είναι «εγώ». Ποια είναι όμως η πιο σπάνια;
Το ερώτημα είναι: προτιμάτε εμπειρία στο ίδιο αντικείμενο ή προσωπικές ικανότητες;
Η εθελοντική δραστηριότητα της πρόσφατης περιόδου -και όχι μόνο- προσφέρει αρκετά μαθήματα ηγεσίας προς τις επιχειρήσεις και τους διοικούντες
Η προσέλκυση πελατών βασίζεται σε τρία κύρια σημεία: στην τοποθεσία, στα προσφερόμενα κίνητρα και στη μακροχρόνια προσπάθεια
Επειδή κατ’ αναλογίαν των δασικών πυρκαγιών, υπάρχουν και εκείνες των επιχειρήσεων, τα διδάγματα που μπορούμε να αντλήσουμε είναι να υπάρχουν: προληπτικό σχέδιο, άμεση και ακριβής πληροφόρηση και καθορισμός προτεραιοτήτων
Η προσωπική επαφή -και στις επαγγελματικές σχέσεις- είναι σημαντική και αναντικατάστατη. Έχει τη δύναμη να κατευθύνει τα αποτελέσματα προς το καλύτερο
Ένας καλός Σύμβουλος Διοίκησης προτείνει εξατομικευμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση-πελάτη του
Οι αποτυχίες μας, αν έχουμε το θάρρος να μάθουμε από αυτές, είναι ο καλύτερος τρόπος να επιτύχουμε.
Το «κλειδί» αυτό έχει τρεις συνιστώσες, που έχουν εφαρμογή είτε είναι κάποιος επιχειρηματίας, είτε επαγγελματίας, είτε στέλεχος
Η αλλαγή είναι κομμάτι των επιχειρήσεων. Της ίδιας της ζωής. Δεχθείτε την ή καλύτερα δημιουργήστε τη
Όταν οι εργαζόμενοι αντιληφθούν ότι η επιχείρηση είναι οι ίδιοι, και όχι ένα εχθρικό οικοδόμημα, όταν οι εργοδότες αντιληφθούν ότι η επιχείρησή τους είναι πρώτα απ’ όλα οι εργαζόμενοι σ’ αυτήν, τα πράγματα θα είναι καλύτερα και για τους δυο
Η ανάπτυξη των ανθρώπων μας απαιτεί χρόνο και υπομονή, έτσι όμως χτίζονται «πρωταθλητές» και νικήτριες ομάδες και επιχειρήσεις
Το «τείχος της ανοσίας» της επιχείρησης πρέπει να είναι ισχυρό - Έτσι θα είναι ανθεκτική στις προκλήσεις των καιρών
Ο καλύτερος τρόπος να επηρεάσει κάποιος τη συμπεριφορά ενός άλλου, είναι να γίνει ο ίδιος το πρότυπο αυτού που θέλει να δει να συμβαίνει
Οι επιχειρήσεις πρέπει να φροντίζουν και στηρίζουν το σημαντικότερο κεφάλαιό τους. Και αυτό, πριν και πέραν των εξοπλισμών, είναι οι άνθρωποί τους.
Η «κατάρα» του COVID-19 έφερε πολλά δεινά. Αλλά ταυτόχρονα, κατέδειξε με σαφή τρόπο τη δύναμη του ίδιου ανθρώπου στην προσπάθεια κατίσχυσης επί των αντιξοοτήτων. Κυρίως μέσω της διεθνούς συνεργασίας και εναρμόνισης απέναντι στον κοινό εχθρό.
“Εκείνο που έχει σημασία όταν φύγεις από αυτό τον κόσμο, είναι πόσοι άνθρωποι θα σε θυμούνται με αγάπη”
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433