Κάνετε τους πελάτες σας να «παραμιλούν»
Κάνετε κάτι απλό και δύσκολο μαζί: δημιουργήστε ιστορία γύρω από την επιχείρησή σας, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας. Κάνετε τους πελάτες σας να μιλούν -να παραμιλούν- για εσάς.
Κάνετε κάτι απλό και δύσκολο μαζί: δημιουργήστε ιστορία γύρω από την επιχείρησή σας, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας. Κάνετε τους πελάτες σας να μιλούν -να παραμιλούν- για εσάς.
Φαίνεται ότι η επιστροφή στην κανονικότητα της εργασίας είναι στον ορίζοντα, και ίσως νωρίτερα παρά αργότερα. Ανεξαρτήτως της θετικότητας του γεγονότος, υπάρχει μια διαφορετικότητα, που πρέπει να τη διαχειριστούμε. Τόσο σε οργανωτικό, όσο και συναισθηματικό επίπεδο
Η σημειολογία της εβδομάδας των παθών ως την Ανάσταση περιέχει φέτος πολλά μηνύματα, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις
Η εποχή της πατερναλιστικής και χειριστικής διοίκησης ανήκει στο παρελθόν - Η ομαδικότητα, η διαφάνεια και η ηθική είναι τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά
Το περίφημο “Marshmallow test” διδάσκει ότι η αυτοσυγκράτηση είναι μια από τις σημαντικότερες προσωπικές δεξιότητες. Για τα στελέχη των επιχειρήσεων - και όχι μόνο
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433