
Η μαζική απεργία που έχει κηρυχθεί στον τομέα των μεταφορών στη Γερμανία για αύριο με αίτημα την αύξηση των μισθών εν μέσω υψηλού πληθωρισμού αποτελεί «ζήτημα επιβίωσης» για τους εργαζόμενους. Αυτό τόνισε σε συνέντευξή του στη γερμανική Bild ο Φρανκ Βέρνεκε, επικεφαλής του συνδικάτου Verdi.
Γερμανία: Οι «σοφοί» καθησυχάζουν, ο πληθωρισμός παραμένει
Η απεργία, η μεγαλύτερη στη Γερμανία εδώ και δεκαετίες, αναμένεται να πλήξει σημαντικά τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες και τις αερομεταφορές στην μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Η απεργιακή κινητοποίηση ξεκίνησε ήδη από σήμερα στο αεροδρόμιο του Μονάχου, όπου καταγράφονται πολλές ακυρώσεις πτήσεων.
Ο διαχειριστής των γερμανικών σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, Deutsche Bahn, καταδίκασε τις απεργιακές κινητοποιήσεις και κάλεσε το συνδικάτο να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
«Οι άνθρωποι δεν είναι απλώς υποαμειβόμενοι, είναι απελπιστικά εξαντλημένοι», δηλώνει ο Φρανκ Βέρνεκε, επικεφαλής του συνδικάτου Verdi. Η απεργία θα ξεκινήσει αμέσως μετά τα μεσάνυκτα και θα πλήξει τις μεταφορές ολόκληρη την αυριανή ημέρα.
Το συνδικάτο Verdi εκπροσωπεί περί τα 2,5 εκατομμύρια εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων στον τομέα των μεταφορών και τα αεροδρόμια. Το συνδικάτο EVG εκπροσωπεί περί τους 230.000 εργαζόμενους στην Deutsche Bahn και στις εταιρείες των λεωφορείων.
Το συνδικάτο Verdi ζητά αύξηση των μισθών κατά 10,5%, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 500 ευρώ επιπλέον μηνιαίως, και η EVG ζητά αύξηση 12%, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 650 ευρώ επιπλέον μηνιαίως.
«Η απεργία είναι αναγκαία για να ξεκαθαρίσουμε στους εργοδότες ότι θα επιμείνουμε σθεναρά στις διεκδικήσεις μας», δηλώνει στην συνέντευξή του ο Φρανκ Βέρνεκε.
«Είναι ζήτημα επιβίωσης για πολλές χιλιάδες εργαζομένων να λάβουν σημαντική αύξηση μισθού», λέει ο επικεφαλής του Verdi, την στιγμή που οι τιμές καταναλωτή είχαν αυξηθεί κατά 9,3% τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με πέρυσι.
Η Deutsche Bahn ανακοίνωσε σήμερα ότι η απεργία είναι «τελείως υπερβολική, αβάσιμη και αχρείαστη».


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς