Η Meta αναβιώνει την αναγνώριση προσώπου για το Facebook και το Instagram τρία χρόνια αφότου έκλεισε το εργαλείο—αυτή τη φορά, για να αντιμετωπίσει τους απατεώνες
Η αναγνώριση προσώπου είναι μια από τις πιο πολωτικές και αμφιλεγόμενες τεχνολογίες στην αγορά, αλλά η Meta ελπίζει ότι οι άνθρωποι θα είναι πιο πρόθυμοι να την αποδεχθούν, εάν αυτό σημαίνει ότι μπορούν να διατηρήσουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook και στο Instagram υπό τον έλεγχό τους.
Η εταιρεία, η οποία πριν από τρία χρόνια έκλεισε το σύστημα «αναγνώρισης προσώπου», λέει ότι θα ενσωματώσει εργαλεία αναγνώρισης προσώπου σε αυτά τα δύο προϊόντα για να καταπολεμήσει τα ανεπιθύμητα μηνύματα και να βοηθήσει στην αποκατάσταση της πρόσβασης σε παραβιασμένους λογαριασμούς με πιο έγκαιρο τρόπο.
Meta: Απολύσεις εργαζομένων λόγω… κουπονιών
«Οι απατεώνες είναι αμείλικτοι και εξελίσσουν συνεχώς τις τακτικές τους για να προσπαθούν να αποφύγουν τον εντοπισμό, επομένως χτίζουμε τις υπάρχουσες άμυνές μας δοκιμάζοντας νέους τρόπους για να προστατεύσουμε τους ανθρώπους και να κάνουμε πιο δύσκολο για τους απατεώνες να εξαπατήσουν άλλους», έγραψε η Meta σε μια ανάρτηση ιστολογίου.
Ο στόχος είναι διπλός, λέει η εταιρεία. Πρώτον, οι απατεώνες χρησιμοποιούν συχνά εικόνες διασημοτήτων για να ξεγελάσουν τους ανθρώπους ώστε να εμπλακούν με διαφημίσεις σε αυτό που είναι γνωστό ως «δόλωμα διασημοτήτων». Το εργαλείο θα συγκρίνει πρόσωπα σε ύποπτες διαφημίσεις με τις σελίδες του δημόσιου προσώπου στο Facebook και στο Instagram. Εάν υπάρχει αντιστοιχία και η διαφήμιση κριθεί απάτη, θα αποκλειστεί.
Η Meta λέει ότι οι πρώιμες δοκιμές ήταν πολλά υποσχόμενες.
Αυτό που πιθανότατα ενδιαφέρει περισσότερο τους χρήστες, ωστόσο, είναι η δυνατότητα ανάκτησης λογαριασμού. Το Facebook και το Instagram δοκιμάζουν τη διαδικασία χρήσης selfie βίντεο για την επαλήθευση της ταυτότητας ενός χρήστη όταν ένας λογαριασμός αναφέρεται ως παραβιασμένος. Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου θα συγκρίνει αυτή τη selfie με τις φωτογραφίες προφίλ στον λογαριασμό για να καθορίσει τη νομιμότητα του αιτήματος.
Αυτές οι selfies βίντεο δεν θα ανέβουν ποτέ σε προφίλ ή δεν θα είναι ορατές σε φίλους, λέει η Meta. Και όλα τα δεδομένα προσώπου που δημιουργήθηκαν μετά τη σύγκριση θα διαγραφούν.
Το Facebook εγκατέλειψε το πρόγραμμα αναγνώρισης προσώπου, το οποίο πρότεινε ετικέτες ονομάτων για άτομα σε φωτογραφίες, το 2021, διαγράφοντας πάνω από ένα δισεκατομμύριο πρότυπα αναγνώρισης προσώπου. Αυτό προέκυψε μετά την προειδοποίηση των ρυθμιστικών αρχών για τις επιπτώσεις της ιδιωτικής ζωής και αφότου οι ρυθμιστικές αρχές στην Ευρωπαϊκή Ένωση άρχισαν να καταπολεμούν την πρακτική.
Εκείνη την εποχή, η Meta έγραψε ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να είναι ακόμα χρήσιμη για την επαλήθευση ταυτότητας και τα μέτρα κατά της απάτης, και είπε ότι θα «συνεχίσει να εργάζεται σε αυτές τις τεχνολογίες και να απασχολεί εξωτερικούς ειδικούς».
Latest News
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Άνοιξε η πλατφόρμα για το Gigabit Voucher - Πώς θα υποβάλετε αίτηση
Περισσότερα από 379 χιλιάδες νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα αποκτήσουν ευρυζωνικές συνδέσεις μέσω του Gigabit Voucher
Το ChatGTP προέβλεψε τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές έως το 2050
To ChatGPT προέβλεψε τους νικητές των σπουδαιότερων διοργανώσεων εθνικών ομάδων. Η έκπληξη με το Μουντιάλ του ’42 κι η επιστροφή των Βραζιλιάνων
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Τα ευρωπαϊκά όνειρα για αεροταξί γκρεμίζονται
Η έλλειψη μετρητών καταρρίπτει τα όνειρα ευρωπαϊκών αεροταξί - Το συμβαίνει με τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Το Eλ Ντοράντο των data centers στην Ελλάδα – Μετά τις Microsoft-Google οι Γάλλοι της Data4
Η δεδομένη γεωγραφική θέση της Ελλάδας σε συνδυασμό με τις ανάγκες που δημιουργεί η AI μετατρέπουν την Ελλάδα σε πραγματικό Ελ Ντοράντο των data centers
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Ευρωπαίοι συνασπίζονται για να ανταγωνιστούν τη μηχανή αναζήτησης της Google
Η Ecosia και η Qwant συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα ευρωπαϊκό ευρετήριο για μηχανές αναζήτησης και να μειώσουν την εξάρτησή τους από τις αμερικανικές Big Tech