
Η Nike επεκτείνει τη σειρά επωνυμιών της μέσω μιας σπάνιας συνεργασίας με την Skims της Kim Kardashian. Είναι ένα στοίχημα ότι η ισχύς της σταρ μπορεί να έχει παρόμοιο αντίκτυπο με τις γυναίκες, παρόμοιο με εκείνο του Μάικλ Τζόρνταν για τον γίγαντα των αθλητικών ειδών.
Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την Τρίτη την NikeSkims, μια σειρά ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ άθλησης για γυναίκες. Ενώ η Nike συνεργάζεται τακτικά με αθλητές και διασημότητες για αθλητικά ρούχα περιορισμένης έκδοσης, αυτό φαίνεται ένα βήμα παραπάνω από αυτή την τυπική συνεργασία.
Είναι η πρώτη φορά που η Nike συνεργάζεται με υπάρχουσα εξωτερική εταιρεία για τη δημιουργία μιας επωνυμίας. Είναι “win-win” και για τις δύο εταιρείες, δήλωσε η Ρέιτσελ Γουλφ, αναλύτρια λιανικής στην αδελφή εταιρεία του Business Insider EMARKETER.
Καθώς η Nike προωθεί το στοίχημα της για δημοτικότητα σε όλα τα φύλα αυξάνοντας τα στοιχήματά της σε αθλήτριες, μια συμφωνία με μια υπερδύναμη γυναικείων ενδυμάτων όπως η Skims θα τροφοδοτήσει την «επίθεση γοητείας προς τα φύλα» της, όπως την αποκάλεσε ο CEO Έλιοτ Χιλ κατά τη διάρκεια πρόσφατης ανακοίνωσης αποτελεσμάτων. Η μακροπρόθεσμη συμφωνία, για την οποία καμία εταιρεία δεν αποκάλυψε τις οικονομικές λεπτομέρειες, σηματοδοτεί την αρχή ενός brand ειδικά για γυναικεία ρούχα που προορίζεται να υπάρξει μαζί με την Jordan, τη Nike και την Converse.

O Έλιοτ Χιλ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nike
Η Nike και η σχέση με τον Τζόρνταν
Ωστόσο, θυμίζει τη μεγαλύτερη συνεργασία της Nike μέχρι σήμερα, αυτή με τον Μάικλ Τζόρνταν. Το 1984, ο δημοφιλής μπασκετμπολίστας υπέγραψε συμφωνία με τη Nike για 500.000 δολάρια το χρόνο, συν τα δικαιώματα, σύμφωνα με το Forbes. Την επόμενη χρονιά παρουσίασαν στον κόσμο την Air Jordans με την κυκλοφορία του Air Jordan 1.
Καθώς τα υποδήματα Air Jordans αυξάνονταν σε δημοτικότητα, επεκτάθηκαν πέρα από τα παπούτσια μπάσκετ για να συμπεριλάβουν σπορ ρούχα. Σήμερα, ο ίδιος ο Τζόρνταν έχει καθαρή περιουσία 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Nike του πλήρωσε περίπου 260 εκατομμύρια δολάρια προ φόρων κατά το περασμένο οικονομικό έτος, σύμφωνα με το Forbes.
Σαράντα χρόνια αργότερα, η μάρκα Jordan εξακολουθεί να είναι ένας παράγοντας εσόδων για την εταιρεία. Απέφερε περίπου 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ισοδύναμα έσοδα χονδρικής για το οικονομικό έτος 2024, περίπου το 17% των συνολικών ισοδύναμων πωλήσεων χονδρικής της Nike.
Όπως χρησιμοποίησε την τεράστια δημοτικότητα του Τζόρνταν πριν από δεκαετίες, η παγκόσμια επιρροή της Καρντάσιαν και οι περισσότεροι από 350 εκατομμύρια ακόλουθοι στο Instagram θα δώσουν πολύτιμη ώθηση στην προβολή της Nike. Η Καρντάσιαν ίδρυσε την Skims το 2019 ως επωνυμία ρούχων άθλησης προτού επεκταθεί σε ενδύματα casual και εκτιναχθεί σε μέγεθος, φτάνοντας σε αξία 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023.
«Η Nike έχει την ευκαιρία να επωφεληθεί από την έντονη δημοτικότητα του Skims μεταξύ των γυναικών καταναλωτών, οι οποίες αποτελούν σημαντικό κοινό-στόχο για την αθλητική μάρκα, ενώ η Skims έχει πρόσβαση σε μια πολύ μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών καθώς και στις κατασκευαστικές δυνατότητες της Nike», είπε η Γουλφ στο Business Insider.
Οι εκπρόσωποι της Nike παρέπεμψαν το BI σε ένα δελτίο τύπου ως απάντηση σε ένα αίτημα για σχολιασμό. Η Skims δεν ανταποκρίθηκε αμέσως.
Υπέρ και κατά του NikeSkims
Οι δύο μάρκες εργάζονται στο NikeSkims από το 2023, ανέφεραν οι New York Times. Ο διευθύνων σύμβουλος της Skims, Γιενς Γκρέντε, έκανε παραλληλισμούς μεταξύ της Skims και της Nike τον Οκτώβριο του 2024, αλλά οι ειδικοί φάνηκαν διστακτικοί να συμφωνήσουν εκείνη την εποχή.
Ενώ η Nike έχει γίνει μια μάρκα που μπορεί να πουλήσει «πολλά πράγματα σε πολλούς ανθρώπους», όπως το είπε ο αναλυτής της BMO Σίμεον Σίγκελ, άλλοι είπαν ότι η εγγύτητα της Skims με την Καρντάσιαν θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.
«Η Skims δεν είναι πιθανό να είναι μια επωνυμία «για όλους», επειδή θα υπάρξουν άνθρωποι που δεν θέλουν τη σχέση με την Κιμ Καρντάσιαν», δήλωσε τον Οκτώβριο ο Μάθιου Κουίντ, διευθυντής του Center on Global Brand Leadership στο Columbia Business School.
Ωστόσο, είναι δύσκολο να μην σκεφτείς την Καρντάσιαν «ως τον Μάικλ Τζόρνταν των influencers», είπε ο Γκρέντε στους New York Times. Η καθαρή της περιουσία, όπως εκτιμάται από το Forbes πριν από τη συμφωνία, είναι 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η NikeSkims αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτή την άνοιξη με μια παγκόσμια επέκταση που έχει προγραμματιστεί για το 2026. Η δύναμη της Skims να προσελκύει καταναλωτές αποδείχθηκε στη συνεργασία της με την μάρκα ενδυμάτων The North Face, η οποία εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία στις 10 Δεκεμβρίου, ανέφερε το Women’s Wear Daily.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW