Η ραγδαία εξάπλωση της μετάλλαξης Δέλτα εκτός των άλλων επιπτώσεων που έχει, καθυστερεί σημαντικά και την επιστροφή στα γραφεία, όσων εργάζονται από το σπίτι, με ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να την αναβάλουν για αργότερα.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Linkedin, σε δείγμα 3.000 εργαζομένων, το 36% των ανθρώπων που εργάζονται επί του παρόντος από το σπίτι, λένε ακόμα δεν έχουν κάποιο νέο από τον εργοδότη τους για το πότε θα επιστρέψουν στον χώρο εργασίας.
Και αυτό, από ό,τι υποστηρίζουν οι ειδικοί προκαλεί ανησυχία.
«Όλα έχουν να κάνουν με την επικοινωνία», δήλωσε στο CNBC Make It, ο Shannon Hardy, αντιπρόεδρος ευέλικτης εργασίας του LinkedIn τονίζοντας ότι είναι σημαντικό για έναν εργαζόμενο να ενημερώνεται έστω και για τη διαδικασία προγραμματισμού ή για το ποια κριτήρια λαμβάνονται υπόψιν για τη λήψη των αποφάσεων.
Η ανταλλαγή οποιωνδήποτε λεπτομερειών, ακόμη και για μια περίοδο διαβούλευσης, μπορεί να απαλύνει το άγχος για τους εργαζόμενους, ειδικά για τους γονείς και τους φροντιστές που πρέπει να σχεδιάσουν τις ανάγκες του σχολείου και της φροντίδας των παιδιών.
Σύμφωνα με έρευνα του McKinsey τον Ιούνιο , οι γονείς και οι φροντιστές των παιδιών είναι πιο πιθανό να ανησυχούν για την επιστροφή τους στον εργασιακό χώρο, διότι ανησυχούν ότι η δημόσια παρουσία τους θα μπορούσε να αυξήσει τις πιθανότητές τους να προσβληθούν από τον ιό και να τον μεταδώσουν στα παιδιά στο σπίτι
Περίπου το 41% των ανθρώπων που εργάζονται εξ αποστάσεως δηλώνουν ότι θα χρειαστούν περισσότερο από μία εβδομάδα για να προετοιμαστούν για την επιστροφή στο γραφείο. Μεταξύ των γονέων, το 52% θα χρειαζόταν περισσότερο από μία εβδομάδα και το 35% θα χρειαζόταν περισσότερο από δύο εβδομάδες, σύμφωνα με το LinkedIn.
Ο Hardy λέει ότι οι εταιρείες πρέπει να λάβουν υπόψη ότι οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν διαφορετική πραγματικότητα και ευθύνες καθώς θέτουν προσδοκίες για το μέλλον.
Σχεδόν το ένα τέταρτο δεν θέλει να επιστρέψει καθόλου
Οι εργαζόμενοι δείχνουν ήδη κάποια αντίσταση στην επιστροφή τους στο χώρο εργασίας. Μόλις το 34% όσων εργάζονται από το σπίτι τους ζητήθηκε να επιστρέψουν αυτοπροσώπως έχουν αποδεχτεί τις εντολές επιστροφής τους, σύμφωνα με το LinkedIn. Η έρευνα δεν κάνει διάκριση μεταξύ εθελοντικής ή υποχρεωτικής επιστροφής.
Εν τω μεταξύ, το 22% δεν σχεδιάζει να επιστρέψει καθόλου στον χώρο εργασίας.
Σύμφωνα με την έκθεση McKinsey, οι εργαζόμενοι ανησυχούν περισσότερο για την επιστροφή στους χώρους εργασίας λόγω κινδύνων για την υγεία και την ασφάλεια που σχετίζονται με την Covid-19. Ένας δεύτερος σημαντικός παράγοντας είναι η απώλεια της αίσθησης της αυτονομίας και της ευελιξίας που αποκτάται με την ικανότητα εργασίας από απόσταση.
Latest News
Τι πιστεύουν οι ηγέτες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό - Τι δείχνει έρευνα
Στην έρευνα αναδεικνύονται τα πέντε κυριότερα εμπόδια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Αυξάνονται οι επενδύσεις των εταιρειών σε θέματα βιωσιμότητας
Τι αποκαλύπτει έρευνα της Deloitte σε στελέχη για τις επιδόσεις των εταιρειών σε θέματα βιωσιμότητας
Neuroscience Lab δημιουργεί η EY Ελλάδος με επικεφαλής τον Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη
Το εργαστήριο θα παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες Neuromarketing, Neuroleadership, NeuroHR και Neurosafety
Tι είναι το doom spending και γιατί η Gen Z και οι millennials ξοδεύουν όλο και πιο αλόγιστα
Οι νέοι άνθρωποι με το doom spending μεταφράζουν τα άσχημα συναισθήματα σε κακές συνήθειες σπατάλης των χρημάτων τους
Το μεγάλο μειονέκτημα της νέας γενιάς εργαζομένων - Πώς αντιδρούν οι εργοδότες
Τι αποτυπώνεται στην Έρευνα Προοπτικών Προσλήψεων του ομίλου ManpowerGroup για την αγορά εργασίας
ΕΥ Ελλάδος: 1,1 εκατ. ζωές επηρέασαν θετικά οι εθελοντικές δράσεις της
Tο πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης “EY Ripples” έχει στόχο να επηρεάσει θετικά ένα δισεκατομμύριο ζωές παγκοσμίως, μέχρι το 2030
Η κρίση του νερού - Το επόμενο μεγάλο στοίχημα
Εάν δεν αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα κατά μέτωπο, οι πυρκαγιές, οι πλημμύρες και άλλα ακραία φαινόμενα που προκαλούνται από το νερό θα γίνουν πιο έντονα και θανατηφόρα
Πώς ψωνίζουν σήμερα οι καταναλωτές - Τι αλλαγές έφερε η πανδημία [έρευνα]
Το 57% των καταναλωτών θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν - Πώς αντιδρά το λιανεμπόριο
Έξι στις δέκα επιχειρήσεις αναζητούν εργαζόμενους - Τι κίνητρα προσφέρουν [πίνακες]
Πώς διαμορφώνεται η απασχόληση στις ελληνικές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα για τις ανάγκες
KPMG: Αναγκαίος ο επανασχεδιασμός ρόλων και δεξιοτήτων στην εποχή της AI
Η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner, Advisory, KPMG στην Ελλάδα, συμμετείχε σε συζήτηση που διοργάνωσε το Υπερταμείο στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ